Praca FP&A Cluster Specialist Warszawa, mazowieckie

Praca FP&A Cluster Specialist Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | FP&A Cluster Specialist

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

What is this role about – Purpose:

You will support our Entity Finance & Accounting team in Warsaw by covering FP&A activities for CzHuSk market. This is a great opportunity to experience working in Shared Services environment of a multinational company and develop further your expertise.

What will you do - responsibilities:

  • Budgeting and forecasting for the cluster scope by working closely with planners/budget owners
  • Prepare consolidated financial summaries (data, analytics, roadmaps and presentations) for management discussions and decisions
  • Focus on continuous improvement in processes to increase efficiency
  • Support team to best achieve overall goals and identify synergies across the group
  • Actively build and develop good working relationships with key stakeholders
  • Own, maintain and regularly update Global Business Service process documentation for the processes in scope

Wymagania

  • You have a good understanding of accounting and controlling – we trust that a minimum of 1-2 years of experience in a multinational environment will set you up for success in this role
  • Advanced Excel skills – if you worked in SAP, even better
  • We are looking for a fast learner to invest in his/her growth
  • As always in finance, detail orientation, good organisation, strong analytical skills and ability to prioritise tasks are highly appreciated
  • We work in English
  • You have a University degree in Finance or related

Oferujemy

  • A competitive pay with annual bonus, Multisport card, life insurance and medical care
  • An opportunity to work in a complex environment with multiple stakeholders, join a growing team and set up together a successful cooperation with the local market
  • On-going development opportunities that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Dynamic and innovative spirit with a constant quest to do things better
  • Flexi working hours, home office possibilities
  • A modern new office in the heart of the city centre

Informacje dodatkowe

What are the next steps – recruitment process:

  1. Thank you very much for your interest in this role – we look forward to your application!
  2. You will hear back from us not later than 2 weeks after the posting is closed
  3. When our recruitment team identifies you as a potential fit to the role, they reach out to get to know you better
  4. In the next level call, you will meet your potential Line Manager and discuss the role and opportunities in more details

Komentarze (0)