Praca IT Digital (Project) Manager Warszawa, mazowieckie

Praca IT Digital (Project) Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | IT Digital (Project) Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

What this position is about - Purpose:

You will act as an IT project lead, deployment plan owner, governance and rollout efforts coordinator for various technical consumer facing systems and therefore have a strategic position for providing D2C capabilities in JTI markets.

What will you do - Responsibilities:

       Roll-out Activities

  • IT activities project lead for Digital Ecosystem roll-outs, setting up governance meetings, project plan owner
  • Prework: infrastructure requirements evaluation, alignment on IT enablers needs, support to BAP/MEMO launch, support for market RFP process
  • Setup and requirement gathering: definition and agreement on way of working with defined stakeholders, review of gathered requirements, review of all connected systems and service providers, roles and responsibilities review
  • Status reports, risk analysis and reporting of any deviations from the plan
  • Support to cutomer, go-live and hyper care activities, support issue resolution, review product readiness

      Solutions Portfolio, Governance, Innovation, Leadership

  • Solutions portfolio review on regular basis, support to Consumer Technical Support Director for strategic portfolio activities at key JTI´s financial periods and roadmaps definition
  • Track the performance of all/any IT/technology related services with internal and external technology dependencies and work supervised by the Consumer Technical Support Director; follow SLA & KPIs that are customer driven
  • Work as one team with the DBU and IT Teams on innovative proofs of concept; suggest high-tech innovation initiatives that improve Consumer Experience
  • IT systems change management policy co-implementation with peers; track business budget
  • Ensure all rollout systems comply to corporate IT security policies, procedures and standards
  • Manage external vendors, contractors and/or outsourced staff; tackle performance problems, provides feedback and coaching
  • Participate in the recruitment of own team members and develop them

Wymagania

  • Strong experience in Digital & Information Technology (we trust that 5+ years will set you up for success in this role)
  • Experience in managing projects for systems relying on Magento, Magento APIs, Adobe Content Management and CRM is a plus
  • You managed at least 2 projects in full lifecycle 
  • You lead teams with success 
  • Good understanding of cloud base architecture, data platforms, data integration and internet applications
  • You are a great communicator and mediator, able to manage stakeholders successfully
  • We work in English
  • You have a diploma in Computer Science, Information Systems or related

Oferujemy

  • A competitive pay with annual bonus and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance and pension plan
  • Complex environment of working with multiple stakeholders, professional support and possibility to share knowledge and best practices
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Dynamic and innovative spirit with a constant quest to do things better
  • Flexi working hours, home office possibilities
  • Modern office in the heart of the city centre

Komentarze (0)