Praca Konsultant strategiczny – CRM & Loyalty Katowice i woj. śląskie, śląskie; Kraków, małopolskie; Warszawa, mazowieckie

Praca Konsultant strategiczny – CRM & Loyalty Katowice i woj. śląskie, śląskie; Kraków, małopolskie; Warszawa, mazowieckie

Comarch profil

COMARCH

Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.

Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.

Firma: Comarch | Konsultant strategiczny – CRM & Loyalty

Miejsce: Katowice i woj. śląskie, śląskie; Kraków, małopolskie; Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

Konsultant Strategiczny CRM & Customer Experience  to pełne wyzwań stanowisko w dziale Comarch CRM Strategic Consulting skupiającym się na dostarczaniu usług konsultingowych i wsparcia biznesowego dla  najważniejszych światowych marek.
Projekty strategiczne prowadzone przez dział obejmują prace z zakresu tworzenia programów lojalnościowych, budowania strategii zaangażowania klientów oraz wykorzystania nowoczesnych narzędzi marketingowych w  dziedzinie Customer Experience.
Jeśli chcesz pracować w międzynarodowym środowisku, nieobca Ci praca z klientami i do tego biegle władasz językiem angielskim, to nie czekaj! Aplikuj teraz!

TWOJE ZADANIA

  • Wsparcie globalnych klientów Comarch w tworzeniu strategii zorientowanych na klienta, koncepcji programów lojalnościowych, projektowaniu procesów wspierających Customer Experience
  • Doradzanie  klientom w zakresie optymalizowania wartości dostarczanej klientom,  dopasowaniu oferty i komunikacji w różnych kanałach
  • Optymalizacja doboru i wykorzystania narzędzi CRM i projektowanie procesów marketingowych
  • Zebranie wymagań biznesowych klientów dotyczących strategii i przełożenie ich na skonkretyzowane wymagania technologiczne i szczegółowe procesy
  • Bliska współpraca z wewnętrznymi działami wdrożeniowymi i R&D mająca na celu implementację 

Wymagania

  • Minimum 3 lata doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku na stanowisku konsultanta
  • Doświadczenie w obszarach: zarządzanie projektami, tworzenie procesów zorientowanych na klientów, budowanie strategii i  koncepcji marketingowych
  • Zrozumienie zagadnień technologicznych z obszaru CRM
  • Łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów
  • Biegły język angielski w mowie i piśmie
  • Wykształcenie wyższe (Zarządzanie, Marketing, IT)
  • Gotowość do wyjazdów zagranicznych 

Oferujemy

  • Możliwość pracy z wiodącymi, globalnymi markami polegającej na aktywnym rozwoju ich strategii CRM
  • Praca w miłej atmosferze, w szybko rozwijającym się zespole
  • Współpraca z doświadczonymi specjalistami
  • Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, prysznice, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem - naziemny i podziemny parking

Komentarze (0)