Praca Młodszy Konsultant Asysty Technicznej (Service Desk) Gdańsk | Gdynia | Sopot, pomorskie; Kielce, świętokrzyskie; Kraków, małopolskie; Łódź, łódzkie; Poznań, wielkopolskie; Warszawa, mazowieckie

Praca Młodszy Konsultant Asysty Technicznej (Service Desk) Gdańsk | Gdynia | Sopot, pomorskie; Kielce, świętokrzyskie; Kraków, małopolskie; Łódź, łódzkie; Poznań, wielkopolskie; Warszawa, mazowieckie

Comarch profil

COMARCH

Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.

Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.

Firma: Comarch | Młodszy Konsultant Asysty Technicznej (Service Desk)

Miejsce: Gdańsk | Gdynia | Sopot, pomorskie; Kielce, świętokrzyskie; Kraków, małopolskie; Łódź, łódzkie; Poznań, wielkopolskie; Warszawa, mazowieckie

Nr ref. MK/F

Opis stanowiska

TWOJE ZADANIA

  • Weryfikacja i przekazywanie zgłoszeń incydentów
  • Kontrola czasu obsługi zgłoszeń, eskalacja nieprawidłowości obsługi
  • Kontakt z klientem
  • Raportowanie
  • Przygotowywanie technicznych procedur/instrukcji
  • Testowanie różnych aplikacji i integracji

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe o profilu informatycznym, ekonomicznym lub matematycznym (lub studenci ostatnich lat)
  • Znajomość:
    • podstaw w zakresie analizy wymagań
    • podstawowych pojęć związanych z IT oraz oprogramowania Windows, Word, Excel
    • języka obcego np. angielskiego / francuskiego / niemieckiego w mowie i w piśmie w stopniu umożliwiającym regularne codzienne kontakty z osobami obcojęzycznymi
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość:
    • podstaw SQL i baz danych (np. Oracle, PostgreSQL)
    • Jira
    • dobrych praktyk ITIL
    • środowiska Linux
  • Umiejętności: rozwiązywania problemów i logicznego myślenia, koordynacji zadań (prowadzenia tematu od początku do końca) oraz precyzyjnej, rzeczowej i logicznej komunikacji

Oferujemy

DLA CIEBIE

  • Indywidualny plan szkoleń
  • Kontakt z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami IT oraz współpraca z doświadczonymi specjalistami
  • Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Praca z największymi klientami z branży bankowej i ubezpieczeniowej
  • Długofalowa współpraca i atrakcyjne warunki finansowe dopasowane do doświadczenia

Informacje dodatkowe

Jeśli lubisz pracować z nowoczesnymi systemami i chcesz poznawać aplikacje stosowane w branży bankowej czy ubezpieczeniowej to koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą. Dołącz do naszego zespołu jako konsultant asysty technicznej w tzw. pierwszej linii wsparcia (service desk) - monitoringu działania aplikacji oraz serwerów. Do codziennych wyzwań na tym stanowisku należeć będzie obsługa zgłoszeń, reakcja serwisowa zgodnie z instrukcjami stanowiskowymi oraz kontakt z innymi inżynierami Comarch, partnerami technicznymi oraz klientami. Jeśli zależy Ci na rozwoju osobistym i pogłębieniu kompetencji – to aplikuj już dziś!

Komentarze (0)