Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.
Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.
Miejsce: Katowice i woj. śląskie, śląskie; Kraków, małopolskie; Warszawa, mazowieckie
Opis stanowiska
Wymagania
Oferujemy
Informacje dodatkowe
Konsultant Strategiczny CRM & Customer Experience to pełne wyzwań stanowisko w dziale Comarch CRM Strategic Consulting skupiającym się na dostarczaniu usług konsultingowych i wsparcia biznesowego dla najważniejszych światowych marek.
Projekty strategiczne prowadzone przez dział obejmują prace z zakresu tworzenia programów lojalnościowych, budowania strategii zaangażowania klientów oraz wykorzystania nowoczesnych narzędzi marketingowych w dziedzinie Customer Experience.
Jeśli chcesz pracować w międzynarodowym środowisku, nieobca Ci praca z klientami i do tego biegle władasz językiem angielskim, to nie czekaj! Aplikuj teraz!
Forma kontaktu
Aplikowanie przez formularz dostepny na stronie: https://kariera.comarch.pl/praca/konsultant-strategiczny-crm-loyalty/