Praca IT Service Catalogue Manager Warszawa, mazowieckie

Praca IT Service Catalogue Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | IT Service Catalogue Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

What this position is about - Purpose:

You will support project implementation activities and subsequent ongoing continuous improvement / operational support through the design and implementation of Business Service Requests Catalog solution in JTI. This is a role in Global IT team, connected with supporting major projects within JTI globaly. 

What will you do - Responsibilities:

  • Provide expert knowledge on process, design and system configuration
  • Keep up to date the standard approval and implementation workflows and catalog request form templates
  • Follow UI standards for presenting the information on the catalog items forms
  • Support GBS Service Delivery / Productivity Lead, GBS Solution Architecture & Development Manager and the other IT Process Analyst Managers in the analysis and evaluation of cross-process functionality changes
  • Maintain regression testing scripts and perform the necessary regression testing in the scope of Enterprise Service Management tool upgrades / releases; support implementation of approved changes; document changes done in Business Service Catalog
  • Ensure timely Service Catalog issues resolution; proactively take the necessary corrective actions
  • Establishes strong relationships with IT community; supports GBS Solution Architecture & Development Manager & GBS Service Delivery / Productivity Lead to contribute to their decision making; proactively escalates issues to GBS Solution Architecture & Development Manager and inform/update him/her about proposed/made decisions
  • prepare functional specification and follow up on implementation by external IT Service Provider(s), distribute tasks and coordinate; lead agile meetings and represent a team

Wymagania

  • 3+ years of overall experience in IT (advanced working knowledge of JavaScript)
  • ServiceNow & Microsoft standard developing framework preferred
  • experience of VeriSM Framework preferable
  • experience in requirements analysis and applications development support is essential
  • service delivery management experience with 3rd parties
  • good level of experience in Project Management as developer in software development/ implementation projects and knowledge of agile methodologies
  • customer orientation, strong problem solving and negotiation skills
  • degree in Computer Science, Information Systems or related

Oferujemy

  • a competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance and pension plan
  • complex environment of working with multiple stakeholders, professional support and possibility to share knowledge and best practices
  • on-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • dynamic and innovative spirit with a constant quest to do things better
  • flexible working conditions (flexi working hours, home office possibilities)
  • modern office in a convenient location

Komentarze (0)