Praca Business Product Owner of GBS ServiceNow Warszawa, mazowieckie

Praca Business Product Owner of GBS ServiceNow Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Business Product Owner of GBS ServiceNow

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Designing and owning Global Business Services ServiceNow functionality in order to enable full usage of the portal across multiple functions and maximize user experience
  • Driving long term strategic vision for the portal in close collaboration with Technology Platform Owner
  • Standardizing functionalities between different functional workstreams and working closely with functional experts to ensure their needs are reflected
  • Driving global alignment and development with IT
  • Owning road map of introducing new functionalities and improving user experience (eg chat bots)
  • Ensuring that ServiceNow functionalities are in line with Service Performance Management Playbook and global GBS and JTI ways of working
  • Ensuring Proper Catalogue Management – working closely with Service Catalogue owner to make sure that forms are properly designed and located and they correctly correspond with service catalogue
  • Ensuring compliant access control framework for over 35.000 users
  • Signing off requirements and assigning priorities on quarterly basis
  • Supervise testing and signing off the delivered solution
  • Socializing the product vision to Function Service Delivery Owners and wider organization
  • Working closely with change and communication experts to keep user’s community and executive stakeholders involved and informed
  • Promoting MyJTI one-stop shop as go-to place for GBS customers and major service channel

Wymagania

  • Have a Bachelor or Master degree
  • 3+ years of experience in GBS organization in area of Service Platform management, experience with ServiceNow
  • Deep experience with managing ServiceNow Platform as an owner or key user or other similar product ownership from business side
  • Experience in driving development of the ServiceNow Functionality to maximize its efficiency and customer satisfaction
  • Experience in process analysis and mapping, workflow construction, platform’s frontend and backend management
  • “Generalist” understanding of processes in transactional areas in Finance and Accounting, HR, Transportation and Logistics, Procurement and IT
  • Strong interpersonal skills for interacting with clients and upper management and knowledge about customer experience measurement and improvement
  • Good communication skills for communicating with support personnel and management with ability to drive major change of way of working across the company
  • Fluency in English (written and spoken)
  • Strong analytical and problem solving skills
  • Operational understanding of GBS delivery and company ways of working

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goal to set up new Global Business Services Complex environment of working with multiple stakeholders across the globe
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Flexible working conditions
  • Modern office in a convenient location

Komentarze (0)