PUBLIC RELATIONS I REKLAMA

PUBLIC RELATIONS I REKLAMA

Studia na kierunku public relations i reklama możesz podjąć na 1 uczelni publicznej w trybie stacjonarnym (dziennym) oraz niestacjonarnym

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
niestacjonarne

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
Typ uczelni
Więcej filtrów
Poziom studiów
Forma studiów
Czas trwania

Akademia Nauk Stosowanych w Nowym Sączu

Public relations i reklama stopień: (I) ,
forma: stacjonarne, niestacjonarne

PUBLIC RELATIONS I REKLAMA studia – kierunek studiów

Studia na kierunku public relations i reklama to studia licencjackie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 3 lata (studia I stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (licencjata).

Studia na kierunku public relations i reklama
Rok akademicki 2024/2025
Forma studiów stacjonarne, niestacjonarne
Poziom studiów studia I stopnia

Uczelnie

Studia na kierunku public relations i reklama możesz podjąć na 1 uczelni publicznej w trybie stacjonarnym (dziennym) oraz niestacjonarnym | public relations i reklama - uczelnie >

Opis kierunku

W ramach kształcenia na kierunku public relations i reklama studenci zyskają narzędzia z zakresu marketingu, które z powodzeniem wykorzystają w przyszłej praktyce zawodowej. Ponadto nauczą się wykorzystywania technik PR, budowania strategii reklamowej oraz wizerunku firmy i organizacji. Co więcej zyskają zdolność komunikacji z klientem, konstruowania wysokiej jakości komunikatów, brandingu i zarządzania marką.

 

Praca po studiach

Absolwenci znajdą zatrudnienie w agencjach reklamowych i marketingowych, działach PR, działach HR, wydawnictwach, mediach oraz w studiach graficznych.

JAKIE PRZEDMIOTY ZDAWAĆ NA MATURZE?

Aplikując na studia na kierunku public relations i reklama należy spełnić wymagania określone przez daną uczelnie, tym samym zwiększając swoje szanse na pozytywne rozpatrzenie kandydatury. Powyższe studia cieszą się dużą popularnością, dlatego warto zadbać o uzyskanie jak największej ilości punktów z egzaminu maturalnego.

*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

szczegółowe wymagania na uczelniach

PUBLIC RELATIONS I REKLAMA - zasady rekrutacji

  • Terminy rekrutacji

  • Czas trwania

  • Przedmioty maturalne

  • Limity

  • Progi

Dalsza część artykułu pod reklamą

JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU PUBLIC RELATIONS I REKLAMA?

Studia na kierunku public relations i reklama będą odpowiednim wyborem dla osób interesujących się mechanizmem reklamowym oraz chcących podjąć pracę w tej branży. W ramach kształcenia studenci skupią się zarówno na rozwijaniu wiedzy kierunkowej, jak i kompetencji miękkich, które są niezwykle ważne podczas pracy w PR. Ponadto będą mieli okazję zyskać szereg umiejętności praktycznych, które znajdą zastosowanie podczas pracy z klientem.

 

1. Typ i tryb studiów:

Studia na kierunku public relations i reklama możemy podzielić na:

1. Poziom:

2. Forma:

 

2. Zdobywana wiedza i umiejętności

Osoby, które aplikują na kierunek public relations i reklama zyskają wszechstronną wiedzę z zakresu różnych dziedzin, dzięki czemu będą kompleksowo przygotowani, do podjęcia pracy na wielu stanowiskach. Przede wszystkim dowiedzą się więcej na temat reklamy i promocji, a także zyskają zdolności zarządzania. W planie znajdą się również zajęcia z reklamy dźwiękowej, psychologii reklamy, czy reklamy audiowizualnej.

Poza wiedzą teoretyczną studenci podniosą swoje kompetencje miękkie i zyskają zdolność komunikacji interpersonalnej, międzykulturowej, kryzysowej oraz profesjonalnych negocjacji i mediacji. W ramach kształcenia, nauczą się także projektowania graficznego, wdrażania strategii promocyjnych i reklamowych, budowania wizerunku firmy oraz projektowania stron internetowych i zarządzania nimi. Program nauczania zakłada również realizację lektoratu z języka obcego, dzięki któremu studenci podniosą swoje zdolności językowe i zwiększą szansę na karierę w środowisku międzynarodowym.

Dalsza część artykułu pod reklamą

ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU PUBLIC RELATIONS I REKLAMA?

Studia na kierunku public relations i reklama trwają 3 lata (studia I stopnia).

Dalsza część artykułu pod reklamą

JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU PUBLIC RELATIONS I REKLAMA?

Ukończenie studiów na kierunku public relations i reklama daje wiele możliwości pracy zawodowej. Absolwenci będą kompleksowo przygotowani do podjęcia zatrudnienia w agencjach reklamowych i marketingowych, gdzie wykorzystają wiedzę uzyskaną w czasie nauki. Ponadto idealnie odnajdą się w działach PR i reklamy. Równie ciekawą opcją może być zatrudnienie w mediach, wydawnictwach, studiach fotograficznych i eventowych.

Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku public relations i reklama:

  • działy PR
  • media
  • agencje marketingowe
  • agencje reklamowe
  • studia fotograficzne
  • firmy eventowe
  • wydawnictwa
  • wydziały promocji w urzędach
  • instytuty medialne
  • własna działalność gospodarcza.

Dalsza część artykułu pod reklamą

Poziom i forma studiów

Sprawdź w jakiej formie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:

Public relations i reklama studia niestacjonarne

Public relations i reklama studia stacjonarne

Sprawdź na jakim poziomie znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:

Public relations i reklama studia I stopnia

Dalsza część artykułu pod reklamą

Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing

Filtrowanie
Województwo
Poziom studiów

Dalsza część artykułu pod reklamą

Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing - podyplomowe

Filtrowanie
Województwo
Poziom studiów

Dalsza część artykułu pod reklamą

Miasta, które oferują studia na kierunku PUBLIC RELATIONS I REKLAMA

Dalsza część artykułu pod reklamą

Teraz najważniejsze

kalkulator maturalny

matura 2025

arkusze maturalne

wyniki matur 2024

rekrutacja na studia

studia

kierunki studiów

studia podyplomowe

 

Ciekawe

 


gdzie studiować

 

 

Nadchodzące wydarzenia

Komentarze (0)