Marketing w przedsiębiorstwie

Marketing w przedsiębiorstwie

Marketing w przedsiębiorstwie studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Marketing w przedsiębiorstwie to propozycja kształcenia, która adresowana jest do osób zainteresowanych pozyskaniem szczegółowej i praktycznej wiedzy, stanowiącej podstawę opracowywania skutecznych strategii marketingowych, bez których trudno wyobrazić sobie działalność przedsiębiorstwa na konkurencyjnym rynku. Studenci poznają podstawy teoretyczne, metody i instrumenty współczesnego marketingu, jak również metody badań jakościowych, techniki reklamy, zasady zarządzania produktem i marką, a także techniki prowadzenia negocjacji.

Realizowane zajęcia poświęcone są między innymi: podstawom komunikacji społecznej, zagadnieniom prawa gospodarczego, zarządzaniu projektami, zarządzaniu organizacjami, badaniom marketingowym, zarządzaniu jakością, marketingowi międzynarodowemu i globalnemu, badaniom jakościowym czy marketingowi terytorialnemu.

Absolwenci Marketingu w przedsiębiorstwie przygotowani są do pełnienia funkcji operacyjnych i kierowniczych w pionach marketingowych przedsiębiorstw różnych branż, a zatem w przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych, usługowych, jak również w instytucjach administracji publicznej i samorządowej oraz w organizacjach niebiznesowych non- profit, agencjach badań rynku i agencjach reklamowych.

 

Uczelnie, gdzie Marketing w przedsiębiorstwie jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Komentarze (0)