Praca ServiceNow Development Analyst Manager Warszawa, mazowieckie

Praca ServiceNow Development Analyst Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | ServiceNow Development Analyst Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

What this position is about - Purpose:

ServiceNow Development Analyst Manager will be responsible for delivery and support of ServiceNow applications in the Marketing & Sales area, including administration, integrations, authorization configuration, unit testing, and development activities.

What will you do - Responsibilities:

  • Support the business requirements gathering from the end-users or other IT teams and propose optimal technical solutions to fulfill user's requests or fix problems in the assigned area
  • Responsible for technical design, development, unit testing, and production deployment. Ensure that the solution is aligned with the ServiceNow best practices and JTI architecture standards throughout the whole delivery lifecycle 
  • Ensure consistency and standardization of the ServiceNow applications in the assigned area 
  • Ensure that required system documentation is completed and delivered before Go-Live. Actively contribute to Knowledge Base creation
  • Manage a small team of external developers and maximize the team’s performance 
  • Provide timely technical support for issue resolution for both project and maintenance modes, including data maintenance and user access administration, coordinate activities with IT and business teams involved
  • Proactively analyze technology trends and JTI business demand to identify potential business opportunities and consult end-users on ServiceNow platform capabilities
  • Continuously review own and team’s performance, in accordance with JTI KPI’s and SLA’s, and take necessary actions to improve as needed.

Wymagania

  • You have a University Degree, preferably in IT
  • 2-3 years of experience as a member of ServiceNow implementations, including business requirements gathering, development, testing, and cutovers
  • Expert knowledge of ServiceNow platform, administration, CMDB, Service Portal
  • Good understanding of the key IT processes, knowledge of ITIL or similar framework, development experience in Agile projects
  • Knowledge of ServiceNow CSM module is a very big plus
  • Solid experience with ServiceNow integrations is a big plus
  • Team leader experience is a plus
  • Experience with definition of ServiceNow platform architecture and development standards will be a plus
  • Strong interpersonal communication skills, ability to deliver on time and follow-up promptly on any issues and/or risks identified
  • Fluent in English

Komentarze (0)