Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.
Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.
Miejsce: Białystok, podlaskie; Katowice i woj. śląskie, śląskie
Opis stanowiska
Wymagania
Oferujemy
Informacje dodatkowe
Problemy techniczne – zawsze pojawią się w najmniej odpowiednim momencie. Gdy zawodzą wszystkie znane metody poradzenia sobie z problemem warto skorzystać z pomocy fachowca. W szczególności, gdy dotyczy to systemu do zarządzania jednostką typu HIS (Hospital Information System).
Jeśli posiadasz pierwsze doświadczenie w pracy w dziale helpdesk, dołącz do naszego zespołu na stanowisko Starszego konsultanta asysty technicznej. Razem z nami będziesz odpowiedzialny za udzielanie wsparcia technicznego dla systemu Comarch Optimed ONXT. Poszukujemy osoby, która potrafi zachować zimną krew i w klarowny sposób poprowadzić klienta do rozwiązania problemu.
Chcesz poznać świat IT i medycyny? Sprawdź szczegóły oferty i aplikuj!
Forma kontaktu
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do aplikowania poprzez formularz na stronie: https://kariera.comarch.pl/praca/starszy-konsultant-asysty-technicznej-e-zdrowie/