Praca Global Compensation Manager Warszawa, mazowieckie

Praca Global Compensation Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Global Compensation Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • You will manage Corporate Compensation programs and processes throughout JTI: paylines, annual salary review, corporate short-term and long-term incentive plans, share purchasing plan, etc.
  • You will be a functional owner and administrator of global compensation platform (myRewards) and responsible for further platform improvements and testing in close partnership with Global IT.
  • You will act as Consultant for wider P&C community and deliver respective trainings on JTI compensation concepts, programs and processes
  • You will collaborate and coordinate activities with external providers and JTI’s local Rewards managers, participate in external compensation surveys and represent JTI at HR forums and networks
  • You will contribute to different projects aimed to develop and improve compensation programs, processes and systems development                              

Wymagania

  • You have 3+ years or more of C&B work experience. Further training in compensation systems and professional certifications would be an advantage.
  • You have cross-functional, cross-cultural and ideally cross-country experience
  • You are fluent in written and spoken English
  • You have thorough understanding of compensation principles and tools: Base Pay Management, Benchmarking & Surveying; Job Evaluation; Paylines / Pay structures; Incentives / Variable Pay; Total Rewards
  • You share and argument your opinion openly using your Business Acumen, Knowledge, Communication and Influencing skills to achieve best results
  • You have experience in designing and delivering trainings 

Oferujemy

  • Ambitious goal to set up new Global Business Service Center environment of working with multiple stakeholders in leading FMCG company
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Flexible working conditions
  • Modern office in a convenient location
  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan

Komentarze (0)