Branding miast i regionów
Szczecin
Pokaż
Studia na kierunku Branding miast i regionów to studia licencjackie lub magisterskie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 3 lata (studia I stopnia) lub 2 lata (studia II stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (licencjata lub magistra).
Studia na kierunku branding miast i regionów | |
---|---|
Rok akademicki | 2024/2025 |
Forma studiów | stacjonarne, niestacjonarne |
Poziom studiów | studia I i II stopnia |
Czas trwania | 3 lata (studia I stopnia), 2 lata (studia II stopnia) |
Uczelnie
Studia na kierunku branding miast i regionów możesz podjąć na 1 uczelni publicznej w trybie stacjonarnym (dziennym) oraz niestacjonarnym | branding miast i regionów - uczelnie >
Opis kierunku
Studia na kierunku Branding miast i regionów dają studentom możliwość zdobycia m.in. wiedzy i umiejętności o podstawowych narzędziach i formach interakcji miast i regionów z otoczeniem czy zasad tworzenia różnych form przedsiębiorczości, zwłaszcza funkcjonowania rynku usług specjalistycznych związanych z promocją miast i regionów.
Wymagania
W procesie rekrutacji na studia 2025/2026 na kierunku Branding miast i regionów najczęściej wymagane przedmioty maturalne to: język obcy, biologia, chemia, fizyka i astronomia, fizyka, matematyka, geografia, historia, informatyka, język polski, filozofia, wiedza o społeczeństwie.
*Wymagania mogą się różnić w zależności od uczelni oraz trybu studiów (szczegółowe wymagania w dziale poniżej).
Praca po studiach
Studia na kierunku Branding miast i regionów dają ich absolwentom możliwość znalezienia pracy m.in. w urzędach administracji samorządowej i państwowej, jednostkach wykoanwczych, które realizują zadania z zakresu promocji i brandingu czy w agencjach reklamowych.
Rekrutacja na studia na kierunek Branding miast i regionów, w przypadku studiów I stopnia, wymaga od kandydatów egzaminów maturalnych z konkretnych przedmiotów. Z kolei rekrutacja na studia II stopnia bierze pod uwagę ocenę na dyplomie i jest skierowana do absolwentów studiów co najmniej pierwszego stopnia.
Najczęściej wymagane przedmioty maturalne w procesie rekrutacyjnym na studia na kierunku Branding miast i regionów:
*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.
szczegółowe wymagania na uczelniach
Terminy rekrutacji
Czas trwania
Przedmioty maturalne
Limity
Progi
Dalsza część artykułu pod reklamą
Studia na kierunku Branding miast i regionów dają studentom możliwość zdobycia wiedzy i umiejętności z zakresu m.in. zasad i mechanizmów funkcjonowania instytucji społecznych i gospodarczych, które związane są z organizacją w zakresie budowania i pozycjonowania marek lokalnych i regionalnych. Mogą również poznać zasady prawidłowego planowania i realizowania przedsięwzięć i kampanii brandingowych, promocyjnych i wizerunkowych czy mechanizmy organizacji wsparcia finansowego i informacyjnego.
Studenci kierunku Branding miast i regionów mogą także zdobyć wiedzę w zakresie uwarunkowań różnego rodzaju, np. organizacyjnych, finansowych czy prawnych różnych rodzajów działalności zawodowej w sferze brandingu miast i regionów.
Przykładowe przedmioty oferowane przez uczelnie na kierunku Branding miast i regionów to: design i architektura marki miast i regionów, kreowanie wizerunku miast i regionów, systemy i techniki informatyczne w gospodarce miejskiej czy narzędzia informatyczne w brandingu terytorialnym.
Dalsza część artykułu pod reklamą
Branding miast i regionów to kierunek studiów oferowany przez szkoły wyższe, skierowany przede wszystkim do osób, które chcą zajmować się w przyszłości m.in. strategiami komunikacyjnymi nowoczesnego miasta i regionu, z wykorzystaniem nowych kanałów komunikacji. Program studiów zakłada, że studenci zdobędą wiedzę i umiejętności np. z zakresu podstawowych form i narzędzi form interakcji miast i regionów z otoczeniem.
Kierunki studiów takie jak Branding miast i regionów dają studentom możliwość wyboru specjalności, dzięki czemu mogą uczestniczyć w zajęciach zgodnych z ich zainteresowaniami i przyszłymi planami zaowodywmi. Przykładowe specjalności na tym kierunku to menadżer brandingu miast i regionów czy kreowania marek lokalnych.
W programie studiów przewidziane są zajęcia w laboratoriach, a także inne innowacyjne formy, jak np. gry decyzyjne czy tworzenie autorskich projektów.
Studia na kierunku Branding miast i regionów możemy podzielić na:
1. Poziom:
2. Forma:
Dalsza część artykułu pod reklamą
Studia na kierunku Branding miast i regionów trwają 3 lata (studia I stopnia) lub 2 lata (studia II stopnia).
Dalsza część artykułu pod reklamą
Studia na kierunku Branding miast i regionów dają ich absolwentom możliwość znalezienia pracy m.in. w urzędach administracji państwowej i samorządowej, które związane są z promocją i brandingiem oraz kształtowaniem interakcji społecznych, a także w agencjach reklamowych działających w obszarze interakcji regionalnej i miejskiej. Absolwenci tego kierunku mogą także znaleźć zatrudnienie w organiazcjach pozarządowych i instytucjach otoczenia biznesu, które angażują się w promocję i branding na poziomie lokalnym oraz regionalnym.
Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku Branding miast i regionów:
Dalsza część artykułu pod reklamą
Sprawdź w jakiej formie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:
Sprawdź na jakim poziomie znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:
Dalsza część artykułu pod reklamą
Dalsza część artykułu pod reklamą
Dalsza część artykułu pod reklamą
Dalsza część artykułu pod reklamą
Miasta, które oferują studia na kierunku Branding miast i regionów
Dalsza część artykułu pod reklamą
Teraz najważniejsze |
Ciekawe
|
|
gdzie studiować |
|
|
Nadchodzące wydarzenia