Praca FP&A Expert Warszawa, mazowieckie

Praca FP&A Expert Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | FP&A Expert

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Provide financial support in budgeting and performance management processes for the respective functions, by working closely with planners/budget owners and proving tools, instructions.
  • Prepare consolidated  financial summaries (data, analytics, roadmaps and presentations) for functional management discussions and decisions. 
  • Manage financials/headcount submissions and data integrity in systems.
  • Prepare financial analysis, periodic progress, trend reports to facilitate decision making and meeting financial targets. 
  • Provide guidance and training to functional staff on financial matters including financial support with CAPEX request and business projects.
  • Support functions in all system related matters - S4F / BW /TM1 /HC reporting tools. 
  • Work closely with functional Finance Lead and Global Functions team to jointly execute entire budgeting cycle from instructions to final consolidation and reporting. 

Wymagania

  • University degree (Finance, Accounting, Economy, Business Administration)
  • Professional financial qualifications (ACCA, CIMA) would be a significant plus 
  • Minimum 3 years of finance experience as a financial controller required, preferably in a multinational FMCG company.
  • Strong budgeting and planning experience (FP&A) required.
  • Exposure to senior management required
  • Fluency in English.
  • Proficiency in MS Office applications, SAP, BW, Excel. TM1 experience is a plus.
  • Strong communication, coordination and project management skills
  • Details-oriented, organized and self-directed team player with an ability to work in matrix organizations and with different stakeholder levels

Oferujemy

  • Competitive pay and attractive annual bonus.
  • Creating new business structures for Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders.
  • On-going development opportunities in multinational environment, wide variety of projects, ambitious goals and independence in achieving them. Promoting from within culture.
  • Freedom with responsibility (we trust your competencies, ability to manage your time and your scope of work).
  • Lot of flexibility in terms of work arrangements (work from office or from home).
  • Private medical care (various options to choose) and life insurance.
  • Employee pension and savings programs.
  • JTI Family Leave Benefit – including extended paid paternity leave and fully paid maternity leave.
  • Multisport card, foreign languages classes.
  • Wide variety of trainings, webinars and professional courses on our e-learning platforms, including sponsored certification programs (for employees fulfilling the admission criteria).
  • Modern office with traditions (Art Norblin Factory) in convenient location, equipped with a library, mindfulness zone, spacious kitchen, garden terrace, massage chairs and underground bicycle parking.
  • Working in a diverse and inclusive organization of 33 different nationalities.

Komentarze (0)