Praca Technical Product Owner B2B / B2C Integration Warszawa, mazowieckie

Praca Technical Product Owner B2B / B2C Integration Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Technical Product Owner B2B / B2C Integration

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

This position exists within the Digital Technology Department, inside the newly created Digital Business Unit (DBU). The DIGITECH department within the DBU is responsible for creating the scope and clarification of the DBU's digital technology and architecture strategy based on the business vision.

The Technical Product Owner (TPO) B2B & B2C Integration directly reports to the Program Delivery Manager and his/her main purpose is to oversee the technical aspect of shared capabilities needed by the Digital Consumer and Customer Experience teams through the planning and (agile) realization and continuous evolution of B2B and B2C solutions from MVP (minimum viable product) to handover to IT.

What you will do – Responsibilities  

  • Review and translation of business demands into technical requirements (functional/ non-functional) 
  • Detailing of user stories in close alignment with business and Agile development teams, including estimation of efforts in close alignment with the Solution Architect and the TPO B2B & B2C Capabilities 
  • Support in technology selection and alignment and consultation with IT (ongoing and on-demand) regarding technological questions (infrastructure, application landscape) and operational support, including identification of business product roadmap implications on technology and infrastructure setup 
  • Support in vendor/contractor selection and management, including work organization and challenging/sparring during the MVP development process 
  • Support in adhering to technical quality and compliance through code and test reviews, including providing product descriptions for trainings and maintenance and preparing the handover to IT in close alignment with the Development & Operations Excellence Manager 
  • Mobilization of commitment for change and enable the continuous sustainment of change initiatives 
  • Manage external software development vendors 

Wymagania

  • University degree in Computer Science or a comparable field of study 
  • 3+ years of experience in B2B/B2C ecommerce related technical environments (software development, architecture) & architecture roles (e.g. enterprise architect, software architect, technical lead) 
  • 1+ year experience in coordination of external development partners 
  • Deep knowledge of modern technologies and system architectures for XaaS (SaaS, IaaS, PaaS, FaaS, DaaS, etc.) and on premise solutions in B2B/B2C ecommerce along the full tech stack 
  • Experience with integrations, API management, messaging platforms and microservice architectures 
  • Experience with lean and agile principles of delivering innovative products 
  • Strong ability to translate business requirements into service solutions and materialize the process in technical capabilities 
  • Delivery of proactive and effective communication related to improvement initiatives 
  • Development of cross-functional relationships 
  • Ability to find innovative ways to resolve problems 
  • Ability to work positively with the wide range of individuals involved in projects 

Komentarze (0)