Praca Talent Management and L&D Specialist Warszawa, mazowieckie

Praca Talent Management and L&D Specialist Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Talent Management and L&D Specialist

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Administrating Performance Management process in Success Factors.
  • Creating/Updating and Releasing Talent Matrices.
  • Providing administrative support for Talent Review Sessions.
  • Administer Assessment platforms (SHL, PI, Hogan, Korn Ferry etc.).
  • Coordinate the Employee Engagement Survey and local pulse surreys in external platform.
  • Setting up and administer JTI mentorship programs in MentorcliQ.
  • Supports Top Employer Certification.
  • Managing accesses and analysing utilization of JTI Global Digital Learning platforms.
  • Maintaining local Learning Catalogues in Success Factors, managing employee enrolment.
  • Providing data and reports upon requests for Regional/Functional People & Culture Leads and Local/Corporate Agile Pools.
  • Supporting where necessary Strategic Pillars Leads development needs.
  • Addressing employee Talent Management and L&D related queries.
  • Run ad hoc and scheduled reports if necessary.
  • Shape, document, update and improve Service Operating Procedures related to Talent and Learning process as well as performing the necessary data quality controls.
  • Acting as an internal facilitator, trainer or webinar support if needed.

Wymagania

  • 1-2 years of experience in a multinational organization on a similar role related with customer support, hands on experience on Success Factors or other LMS system would be a plus but not mandatory.
  • Background in handling training administration and understanding of performance and learning cycles is a plus.
  • Knowledge of excel and other MS Office tools is required.
  • Continuous improvement mindset.
  • Experience in business processes’ transition would be your asset.
  • Strong Customer Service Mindset. Understanding cross-cultural sensitivity.
  • We require fluent English knowledge of additional language would be a plus.

Oferujemy

  • Competitive pay and attractive annual bonus.
  • Creating new business structures for Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders.
  • On-going development opportunities in multinational environment, wide variety of projects, ambitious goals and independence in achieving them. Promoting from within culture.
  • Freedom with responsibility (we trust your competencies, ability to manage your time and your scope of work).
  • Lot of flexibility in terms of work arrangements (work from office or from home).
  • Private medical care (various options to choose) and life insurance.
  • Employee pension and savings programs.
  • JTI Family Leave Benefit – including extended paid paternity leave and fully paid maternity leave.
  • Multisport card, foreign languages classes.
  • Wide variety of trainings, webinars and professional courses on our e-learning platforms, including sponsored certification programs (for employees fulfilling the admission criteria).
  • Modern office with traditions (Art Norblin Factory) in convenient location, equipped with a library, mindfulness zone, spacious kitchen, garden terrace, massage chairs and underground bicycle parking.
  • Working in a diverse and inclusive organization of 33 different nationalities.

Komentarze (0)