Praca Data Mapping & Integration Manager Warszawa, mazowieckie

Praca Data Mapping & Integration Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Data Mapping & Integration Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • managing products attributions and mapping activities 
  • data ingestion and validation in RADRS
  • managing new markets and product groups additions / source change / new KPIs
  • OneData change requests management 
  • data availability and quality KPIs definition and monitoring for existing markets

Wymagania

  • University degree (preferable in Economics, Statistics, Mathematics or similar)
  • strong business understanding
  • extensive products knowledge (JTI & Competitor) across Combustibles & RRP
  • extensive knowledge and experience of market dynamic data sources (e.g. Nielsen, IRI...), KPIs calculation, reporting and insights generation
  • understanding of Incidence and Consumer KPIs, from how they are captured to how they are calculated and reported to generate insights
  • project management skills, able to manage well details without losing the sight of the bigger   picture
  • proficiency with MS Excel
  • English – advanced

Komentarze (0)