Praca Digital & IT Change Management Partner Warszawa, mazowieckie

Praca Digital & IT Change Management Partner Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Digital & IT Change Management Partner

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Identify change needs and change management risks for all projects requested by Corporate functions in Technology Investment Portfolio through change management need assessment with Business and IT leads of projects. Recommend the change management approach, based on outcomes and ensure change team resources availability.
  • Accountable for development and delivery of the CM work plans, including key milestones and deliverables, integrate it with overall project's plan. Ensure on-time and quality delivery of CM activities, milestones and deliverables.
  • Ensure knowledge transfer from projects to business as usual and user adoption groups from the projects. Define transition plans and monitor their execution.
  • Training services delivery responsibilities span across approach selection and management.
  • Facilitation of regular training needs assessment (power users and end users).
  • Ensure update of training content with system changes.
  • Knowledge transfer to relevant audience.
  • Recruit, onboard and guide the consultants and partner companies and support their implanting process in JTI to ensure project-long professional relationships.
  • Develop, deliver, and coordinate change management work activities to effectively enable projects' business goals e.g., stakeholder management, sponsorship, communications, training, change impact analysis, change readiness assessments, change leadership, business process mapping.

Wymagania

  • University degree in business, marketing or communications. Master's in Strategic Communication will be a plus.
  • 8+ years experience in change management or talent management or project management.
  • 8+ years experience in large scale business applications implementation.
  • Demonstrated ability to decompose complex tasks, to plan and implement initiatives, and analyze operational performance.
  • Working knowledge of the JTI organization, processes and communication networks will be a plus.
  • IT savvy, passion towards technology.
  • Certified change manager (ACMP, Prosci)  
  • Aware of modern learning and communication technologies.
  • Ability to develop KPIs, and reporting.
  • Strong analytical skills.
  • Excellent interpersonal and presentation skills and ability to influence others.
  • Good listening skills, flexibility and patience.
  • Fluency in English.

Komentarze (0)