Praca ServiceNow Architect Warszawa, mazowieckie

Praca ServiceNow Architect Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | ServiceNow Architect

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Architecture design reviews and advisory for ServiceNow projects to ensure adherence to the standards by all ServiceNow developers
  • Lead/participate in the assessment of new solutions, technologies, standards, and frameworks
  • Lead / coordinate cross-platform operations (overall Landscape management and usage monitoring, supervise upgrades/cloning, house-keeping activities, HI tickets, audits)
  • Proactively analyze technology trends & JTI business demand to identify upcoming opportunities
  • Maintain a high level of expertise through learning, conferences, customer focus groups, etc.
  • Continuously improve and promote the JTI ServiceNow application life cycle management tools and principles (DevOps, Agile Delivery), promote and govern the Citizen development practices within the ServiceNow platform.

Wymagania

  • You have a University Degree, preferably in IT
  • 3+ years of experience as a member of ServiceNow implementations, including business requirements gathering, development, testing, and cutovers
  • Expert knowledge of ServiceNow platform, administration, CMDB, Service Portal, Flow Designer, development of custom applications, scripting
  • Strong experience in ServiceNow Platform Governance and administration, DevOps and integration technologies
  • Good understanding of the key IT processes, knowledge of ITIL or similar framework, development experience in Agile projects
  • Excellent interpersonal and strong presentation skills, ability to build strong relationships with key stakeholders 
  • Fluent in English

Oferujemy

  • Competitive pay with an annual bonus and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance and pension plan (if applicable) 
  • Complex environment of working with multiple stakeholders, professional support and possibility to share knowledge and best practices 
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally 
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them 
  • Dynamic and innovative spirit with a constant quest to do things better 
  • Flexi working hours, home office possibilities up to 100% remote
  • Modern office in a convenient location  

Informacje dodatkowe

  • Thank you very much for your interest in the role – we are looking forward to your application!
  • If your experience is a good match to the requirements, our recruiter will be setting up the first call
  • If successful, you will be discussing the role with the Line Manager
  • We provide feedback to all candidates

 

Komentarze (0)