Praca Specjalista ds. Jakości (fabryka suszarek) Łódź, łódzkie

Praca Specjalista ds. Jakości (fabryka suszarek) Łódź, łódzkie

BSH profil

Witamy u najbardziej innowacyjnego producenta sprzętu gospodarstwa domowego, witamy w naszym zespole!
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu BSH Home Appliances Group. Jako międzynarodowy koncern z rocznym obrotem ponad 13 milionów euro w 2016 roku, zatrudniamy ponad 60.000 pracowników i posiadamy ponad 40 fabryk na całym świecie. Produkty naszych marek spełniają oczekiwania wymagających klientów poprzez nowoczesną technologię, wyjątkowe wzornictwo oraz najwyższy komfort obsługi.

Zadbaj o swój rozwój - dołącz do nas!

Firma: BSH | Specjalista ds. Jakości (fabryka suszarek)

Miejsce: Łódź, łódzkie

Opis stanowiska

  • Analiza danych TCR/CR, mediów społecznościowych, analiza zgłoszeń i kosztów serwisowych;
  • Prowadzenie projektów (np. 8D), koordynacja projektów jakościowych;
  • Kalkulacja przewidywanego poziomu jakości dla nowych projektów;
  • Przygotowanie raportów jakościowych (m.in., kwartalne i roczne podsumowanie);
  • Przygotowanie danych dla serwisu posprzedażowego;
  • Analiza szkód logistycznych i akceptacja reklamacji logistycznych.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe, preferowane techniczne lub zarządzanie jakością/produkcją/projektami;
  • Doświadczenie w dziale jakości lub rozwoju;
  • Wiedza z zakresu budowy i funkcjonowania urządzeń AGD;
  • Znajomość metod rozwiązywania problemów (Six Sigma, 8D), analizy ryzyka (FMEA/TRM) oraz statystyki;
  • Doświadczenie w koordynacji i realizacji projektów, umiejętności zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie;
  • Dobra znajomość języka angielskiego (swobodna komunikacja); Znajomość obsługi programów MS Office (w szczególności Excell)

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie, stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej.
  • Dużą samodzielność i autonomię w działaniu, pracę w zgranym zespole jakości fabryce suszarek;
  • Możliwość zdobycia doświadczenia z zakresu wymagań rynku i współpracy z serwisem;
  • Szeroki pakiet specjalistycznych szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych, możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku i podnoszenia kwalifikacji zawodowych w różnych obszarach;
  • Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych w tym opiekę medyczną, ofertę sportowo-kulturalną oraz dofinansowanie do posiłków.

Komentarze (0)