Praca Konsultant asysty technicznej (Telekomunikacja, BSS) Kraków, małopolskie; Rzeszów, podkarpackie; Tarnów, małopolskie; Warszawa, mazowieckie; Wrocław, dolnośląskie

Praca Konsultant asysty technicznej (Telekomunikacja, BSS) Kraków, małopolskie; Rzeszów, podkarpackie; Tarnów, małopolskie; Warszawa, mazowieckie; Wrocław, dolnośląskie

Comarch profil

COMARCH

Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.

Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.

Firma: Comarch | Konsultant asysty technicznej (Telekomunikacja, BSS)

Miejsce: Kraków, małopolskie; Rzeszów, podkarpackie; Tarnów, małopolskie; Warszawa, mazowieckie; Wrocław, dolnośląskie

Opis stanowiska

  • Analiza i rozwiązywanie błędów oprogramowania zgłaszanych przez pracowników działów technicznych operatorów telekomunikacyjnych, włączając w to ścisłą współpracę zarówno z działami technicznymi operatorów telekomunikacyjnych jak i wewnętrznymi zespołami programistów podczas analizy i rozwiązywania zgłaszanych błędów lub awarii
  • Reagowanie na zdarzenia wykryte przez system monitorujący utrzymywanych platform u operatorów telekomunikacyjnych
  • Uczestnictwo w testach regresyjnych platformy
  • Możliwość rozwoju w kierunku procesów związanych z Release Managementem:
  1. ustalanie zakresu i harmonogramu patchy/releasów
  2. koordynacja prac nad realizacją ustalonego harmonogramu
  3. organizacja i przeprowadzenie instalacji na środowiskach testowych oraz produkcyjnych
  • Wsparcie dla pozostałych pracowników Business Unitu realizujących krytyczne procesy biznesowe w imieniu klientów
  • Aktywne uczestnictwo w ciągłym podnoszeniu dojrzałości usług i komfortu pracy w zespole

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat (informatyka, matematyka, ekonometria oraz pokrewne)
  • Znajomość podstaw:
  1. relacyjnych baz danych i języka SQL 
  2. programowania w oparciu o dowolny język
  3. środowiska Linux
  • Język angielski na poziomie komunikatywnym
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista

Dodatkowymi atutami będą:

  • Znajomość Oracle Database i/lub języka PL/SQL, Elastic Search, PostgreSQL, GraphQL, podstaw technologii JSON oraz REST API oraz dobrych praktyk ITIL
  • Wiedza biznesowa w dziedzinie telekomunikacji
  • Wcześniejsze doświadczenie w pracy w dziale wsparcia w branży IT
  • Znajomość drugiego języka obcego (szczególnie niemiecki, hiszpański, francuski, arabski)

Oferujemy

  • Możliwość łączenia pracy ze studiami – elastyczne godziny pracy oraz wymiar etatu
  • Praca w systemie hybrydowym
  • Możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez:
  1. indywidualny plan szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
  2. realizację ciekawych zadań związanych z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami IT
  3. współpracę z najlepszymi specjalistami w sektorze telekomunikacyjnym
  • Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Kultura pracy nastawiona na współpracę i wzajemną pomoc
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
  • Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin, a także wejściówki na lodowisko

Komentarze (0)