Praca Regionalny Koordynator ds. 1-2-1 (Warszawa) Warszawa, mazowieckie

Praca Regionalny Koordynator ds. 1-2-1 (Warszawa) Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Regionalny Koordynator ds. 1-2-1 (Warszawa)

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

Jaki jest cel stanowiska:

Osoba na tym stanowisku, na terenie objętym jej nadzorem, odpowiada za skuteczną implementację wszelkich aktywności oraz za efektywne koordynowanie pracy zespołu zewnętrznych Ambasadorek, realizujących działania z zakresu niepublicznej promocji i wspierania sprzedaży wyrobów tytoniowych i nowatorskich firmy JTI Polska.
Zarządza swoim czasem, wszystkimi procesami oraz stale monitoruje zgodność osiąganych wyników z wyznaczonymi wskaźnikami KPI.

Czym będziesz się zajmować?

  • Budowanie jakościowej bazy punktów oraz świadomości marek JTI wśród konsumentów na rynku tradycyjnym TT i kluczowych klientów KA
  • Utrzymywanie dobrych relacji z detalistami
  • Tworzenie harmonogramu codziennych wizyt z konkretnym planem i celami do osiągnięcia.
  • Zapewnienie pełnego składu osobowego w zespole Brand Ambasadorów, odpowiedzialność za wybór i adaptację nowych członków Zespołu oraz za rozwój pracowników
  • Nadzorowanie pracy Brand Ambasadorów w terenie
  • Efektywne zarządzanie zespołem - utrzymanie odpowiedniego poziomu zaangażowania i motywacji, monitorowanie realizacja celów
  • Rozliczanie akcji marketingowych zgodnie z wytycznymi oraz podwładnych z powierzonego im mienia
  • Codzienne obowiązkowe raportowania swoich działań i aktywności, tworzenie cyklicznych raportów dotyczących wyników pracy zespołu
  • Systematyczne monitorowanie rynku i działań konkurencji w obszarze aktywności konsumenckich, opracowanie planu bycia bardziej efektywnym niż konkurencja, na swoim obszarze i rekomendowanie nowych rozwiązań
  • Monitorowanie stanu magazynu i zapotrzebowania na materiały oraz ich logistykę, dbałość o poprawność inwentaryzacji po zakończonym cyklu

Wymagania

  • Wykształcenie min. średnie, preferowane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
  • Dobrą znajomość obsługi komputera i programów MS Excel, MS Outlook, MS Power Point
  • Aktualne i czynne prawo jazdy kat. B
  • Doświadczenie w dziale HoReCa i/lub Marketingu oraz w promocjach konsumenckich i/lub eventach będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem

Komentarze (0)