Praca Talent Advisor / Recruitment Advisor for Kazakhstan Warszawa, mazowieckie

Praca Talent Advisor / Recruitment Advisor for Kazakhstan Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Talent Advisor / Recruitment Advisor for Kazakhstan

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Delivering and managing end to end recruitment process for each assigned vacancy in the scope in line with company’s Talent Attraction standards and metrics (setting briefing call, job posting in line with sourcing strategy, long list creation, short list creation based on competencies based interviews, Hiring Manager interviews coordination, Job Offer stage support)
  • Becoming reliable business partner for local HR and Hiring Managers on responsible markets in the recruitment process, ensuring a positive candidates experience for all internal and external candidates, providing timely feedback during the process on all recruitment steps
  • Providing each Hiring Manager with guidance to ensure their awareness of the process and compliance requirements and market factors, advising on the best and most effective recruitment channels                                 
  • Manage related reporting and ensure timely communication with Hiring Manager and local HR during the process
  • Cooperation with the Talent Sourcer to ensure proper Talent pipeline for the each vacant role

Wymagania

  • University degree                                                                                          
  • At least 1 year of relevant recruitment experience as a recruiter, agency experience is an added value
  • Experience working with international clients and candidates, in a Shared Service environment, HR experience would be extremely beneficial
  • English – fluent
  • Russian – fluent
  • Kazakh - communicative
  • Strong knowledge of the Talent Attraction/ Acquisition process
  • Mastery of the recruitment lifecycle: interviewing and time management skills
  • Experience with an Applicant Tracking Systems preferred
  • Assessment tools and techniques experience would be a plus
  • MS Office package user

Oferujemy

  • Competitive pay and attractive annual bonus
  • On-going development opportunities in multinational environment, wide variety of projects, ambitious goals and independence in achieving them. Promoting from within culture
  • Freedom with responsibility (we trust your competencies, ability to manage your time and your scope of work)
  • Lot of flexibility in terms of work arrangements (work from office or from home)
  • Private medical care (various options to choose) and life insurance
  • Employee pension and savings programs
  • JTI Family Leave Benefit – including extended paid paternity leave and fully paid maternity leave
  • Multisport card, foreign languages classes
  • Wide variety of trainings, webinars and professional courses on our e-learning platforms, including sponsored certification programs (for employees fulfilling the admission criteria)
  • Modern office with traditions (Art Norblin Factory) in convenient location, equipped with a library, mindfulness zone, spacious kitchen, garden terrace, massage chairs and underground bicycle parking
  • Working in a diverse and inclusive organization of 33 different nationalities

Komentarze (0)