Praca Młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży (platforma marketingu lojalnościowego) Kraków, małopolskie

Praca Młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży (platforma marketingu lojalnościowego) Kraków, małopolskie

Comarch profil

COMARCH

Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.

Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.

Firma: Comarch | Młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży (platforma marketingu lojalnościowego)

Miejsce: Kraków, małopolskie

Opis stanowiska

  • Wsparcie procesów sprzedażowych i marketingowych dla Loyalty Marketing Cloud
  • Wsparcie działań z zakresu Lead generation i Lead nurturing
  • Tworzenie angażujących treści sprzedażowych i marketingowych
  • Analiza rynku potencjalnych partnerów technologicznych oraz konkurencji
  • Praca na systemie CRM

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 6 miesięcy doświadczenia (praca, staż lub praktyki) w międzynarodowym środowisku w obszarze marketing, digital marketing, data analytics lub consulting
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Bardzo dobre zdolności komunikacyjne
  • Zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Nastawienie na znajdowanie rozwiązywań problemów oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę (can-do attitude)
  • Mile widziana orientacja w świecie nowych technologii i rozwiązań SaaS, w szczególności rozwiązań wspierających marketing

Oferujemy

  • Możliwość wejścia do świata globalnego IT
  • Praca z zespołem odpowiadającym za rozwój jednego najlepszych rozwiązań MarTech na świecie 
  • Zdobycie międzynarodowego doświadczenia - praca we współpracy i na rzecz zespołów sprzedażowych rozsianych od Nowego Yorku po Bangkok
  • Nieograniczone możliwości rozwoju w tym wiele ścieżek kariery, a także możliwość relokacji do oddziałów zagranicznych Comarch
  • Świetna, startupowa atmosfera w zespole
  • Brak dress code’u
  • Elastyczne godziny pracy
  • Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia)
  • Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny

Komentarze (0)