Staże Staż w Dziale Brand Marketingu Warszawa, mazowieckie

Staże Staż w Dziale Brand Marketingu Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Staż w Dziale Brand Marketingu

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

Czym będziesz się zajmować?

  • wspieraniem działań Brand Managerów w realizacji projektów długo- i krótkoterminowych 
  • wspieraniem kampanii marketingowych: przygotowywaniem koncepcji kampanii, bieżącym koordynowaniem przydzielonych zadań, monitorowaniem przebiegu kampanii, przygotowaniem podsumowań bazujących na raportach
  • współpracą z zewnętrznymi dostawcami
  • przygotowywaniem ad-hoc prezentacji brandowych
  • wspieraniem działań związanych z rozwojem nowych produktów oraz kontaktem z konsumentami
  • wspieraniem Brand Managerów w codziennych działaniach operacyjnych (m.in. zarządzaniu budżetem czy procesowaniu zamówień zakupowych)
  • przygotowaniem raportów związanych z sytuacją rynkową na podstawie danych z raportów sprzedażowych - wyciąganiem wniosków oraz rekomendowaniem nowych rozwiązań

Wymagania

Będzie Ci łatwiej realizować powyższe zadania, jeśli:

  • wykazujesz się własną inicjatywą
  • jesteś dyspozycyjny/-na minimum 30 godzin tygodniowo
  • bardzo dobrze znasz programy pakietu MS Office (MS Excel oraz PowerPoint)
  • bardzo dobrze znasz język angielski
  • wyróżnia Cię kreatywność, dynamizm oraz niezależność w działaniu, a także dobra organizacja pracy i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • jesteś komunikatywny/-na i potrafisz pracować w zespole
  • posiadasz wcześniejsze doświadczenia w obszarze marketingu w postaci praktyk lub działalności w organizacjach studenckich – będzie to Twój dodatkowy atut 

Oferujemy

Co przygotowaliśmy dla Ciebie?

  • płatny, sześciomiesięczny staż z możliwością przedłużenia
  • przede wszystkim konkrety: już podczas rozmowy kwalifikacyjnej poznasz swojego przyszłego przełożonego, który opowie Ci, czym dokładnie będziesz się zajmował/-a podczas stażu i z kim będziesz pracować
  • elastyczny i hybrydowy czas pracy z możliwością dopasowania swoich zajęć
  • możliwość rozwoju przy realizacji ciekawych i odpowiedzialnych projektów
  • pracę w otwartej atmosferze: w nowoczesnym biurze w zgranym zespole ludzi, którzy się lubią i świętują wspólnie różne, nietypowe okazje
  • konkursy z nagrodami dedykowane stażystom
  • szkolenia w zakresie kompetencji miękkich i twardych
  • dostęp do różnicowanej bazy możliwości rozwojowych
  • wspólne integracje ze stażystami z innych obszarów biznesowych

Komentarze (0)