Praca Consumer Activation Coordinator Warszawa, mazowieckie

Praca Consumer Activation Coordinator Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Consumer Activation Coordinator

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Preparing analyzes of activation and consumer behavior in the area of conducted activities, tracking market trends as well as developing communication and activation proposals tailored to consumer groups and communication channels
  • Planning and preparation of marketing support (e.g. gadgets, vouchers, ambassadors' uniforms, stands) and activation materials
  • Creation and regular updates of communication and training materials (mechanics, scenarios) to support the resale of JTI's products and branding among consumers and for trading partners 
  • Preparation of ambassadors' and coordinators' reporting application for cycle implementation, including CMS support, uploading materials, performing tests. Update of Power BI reports according to cycle requirements. Constant measurement of the results of conducted activities and introduction of solutions that increase their effectiveness
  • Active participation in regional cycle meetings and making field visits to gather feedback on the prepared tools
  • Preparation and control of the use of the cycle support & budget
  • Conducting tendering processes with suppliers
  • Close cooperation with the Sales, IT and Legal Departments and Global structures during ongoing projects
  • Work on the design, preparation and production of materials supporting visibility in HoReCa and Events channels, including the production of POSMs, visual materials, animations
  • Establish and ongoing control of processes and procedures concerning the logistics of the communication cycle (verification of stock levels of 1-2-1, HoReCa and Events; preparation and execution of cycle shipments and returns;  regular preparation of summary reports)
  • Ensuring that the guidelines contained JTI Polices, Procedures, Regulations and Processes as well as the application of J-SOX controls in accordance with the Global J-Sox List

Wymagania

  • University degree, preferred in Economics, Management, Marketing or related
  • At least 3 years of experience in the FMCG industry in a position in consumer marketing, trade marketing, or sales
  • Very good English (written and spoken)
  • Advanced skills in MS Office applications (Excel, Power Point)
  • Interpersonal skills, communication and customer-orientation
  • Operational efficiency: project management, time management, self-management and organizational skills

Oferujemy

  • Full-time employment contract
  • Professional onboarding during your first months at JTI
  • Individual approach to your development plan including certified trainings organized by both external and internal trainers
  • Opportunity to work in open atmosphere in modern office in a group of team-players
  • Attractive package of benefits, including among others: private healthcare, sport-card, life insurance, pension plan (when you are here, check our cafeteria system!)
  • Work in a 50/50 hybrid system model

Komentarze (0)