Praca Analityk danych internetowych (wszystko.pl) Kraków, małopolskie; Warszawa, mazowieckie; Wrocław, dolnośląskie

Praca Analityk danych internetowych (wszystko.pl) Kraków, małopolskie; Warszawa, mazowieckie; Wrocław, dolnośląskie

Comarch profil

COMARCH

Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.

Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.

Firma: Comarch | Analityk danych internetowych (wszystko.pl)

Miejsce: Kraków, małopolskie; Warszawa, mazowieckie; Wrocław, dolnośląskie

Opis stanowiska

  • Implementacja niezbędnych elementów i narzędzi (określanie celów, wdrożenie, konfiguracja, audyt) i koordynacja analityki prowadzonych działań digital marketing i e-commerce
  • Analiza konwersji na stronie i rekomendacje rozwiązań poprawiających konwersję
  • Prowadzanie bieżących analiz na podstawie zebranych danych
  • Ewaluacja działań digital marketingowych i e-commerce
  • Monitorowanie trendów rynkowych i działań konkurencji
  • Rekomendacja rozwiązań biznesowych na podstawie analizy danych
  • Analiza wyników w Google Analytics oraz wewnętrznych systemach biznesowych, tworzenie raportów
  • Udział w przygotowaniu strategii i realizacji działań marketingu internetowego zwiększających sprzedaż na marketplace
  • Analiza ruchu i zachowania użytkowników oraz monitoring efektywności działań marketingowych
  • Przygotowywanie raportów i wizualizacja danych, generowanie danych i baz z systemów analitycznych
  • Wsparcie, utrzymanie i rozwój rozwiązań oraz narzędzi w obszarze analityki internetowej
  • Wyciąganie wniosków na podstawie danych i przygotowanie rekomendacji

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Bardzo dobra znajomość:
  1. Google Analytics (GA4)
  2. Looker Studio (wcześniej Google Data Studio)
  3. Google Tag Manager
  4. MS Excel
  • Umiejętność:
  1. działania na dużych zbiorach danych (obsługa Big Query bądź innego narzędzia, znajomość SQL)
  2. wyciągania wniosków i dawania insightów
  3. posługiwania się metodami statystycznymi oraz zwięzłej prezentacji wniosków i wyników analiz
  4. tworzenia raportów, analiz, prezentacji
  • Znajomość zagadnień z obszaru E-commerce, marketingu internetowego (SEO, SEM, trackowanie użytkowników, marketing automation, UX/CX, itp.)
  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Mile widziana - znajomość narzędzi powerBI/Tableau

Oferujemy

  • Praca w trybie hybrydowym (po okresie wdrożenia)
  • Elastyczne godziny pracy
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji, dostosowany do Twoich potrzeb
  • Inspirujące zadania w ramach współpracy z doświadczonym zespołem programistycznym

Komentarze (0)