Praca Investment & Loyalty Programs Coordinator Warszawa, mazowieckie

Praca Investment & Loyalty Programs Coordinator Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Investment & Loyalty Programs Coordinator

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

Czym się będziesz zajmować?

  • planowaniem i prowadzeniem projektów marketingowo-sprzedażowych
  • przygotowaniem narzędzi wspierających pracę działu sprzedaży, budowaniem dystrybucji i zwiększaniem odsprzedaży produktów JTI
  • przygotowaniem i prezentacją informacji dla Działu Sprzedaży
  • przygotowaniem podsumowań prowadzonych akcji, jak również wyciąganiem wniosków i przedstawianiem rekomendacji dalszych usprawnień
  • planowaniem i kontrolą powierzonego budżetu
  • logistyką i obsługą przygotowanych narzędzi marketingowych
  • współpracą z agencjami zewnętrznymi oraz z działami wewnętrznymi firmy (sprzedaży, analiz biznesowych oraz zakupów)

Wymagania

  • wykształcenie wyższe, preferowane Ekonomia / Zarządzanie / Marketing lub pokrewne
  • min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie FMCG
  • doświadczenie w dziale sprzedaży będzie dodatkowym atutem
  • znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2
  • znajmość języka polskiego w stopniu biegłym
  • umiejętność szybkiej nauki, wyciągania wniosków i łączenia faktów
  • jesteś elastyczny/-a w działaniu oraz otwarty/-a na dynamiczne środowisko pracy
  • zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole
  • kreatywność, dokładność oraz umiejętność podejmowania inicjatywy w działaniu
  • umiejętność analizowania i interpretowania danych sprzedażowych i finansowych
  • bardzo dobra znajomość MS Office, w tym MS Excel (tabele przestawne, wyszukaj pionowo), oraz PowerPoint

Oferujemy

  • Profesjonalne wsparcie szkoleniowe w okresie wdrożenia
  • Pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Bogaty pakiet benefitów – m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do nauki j. angielskiego, karta sportowa
  • Pracę wśród ludzi z różnych zespołów, którzy lubią ze sobą współpracować i spędzać czas
  • Hybrydowy system pracy 50/50
  • Zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo

Komentarze (0)