Praca LEGAL TECHNOLOGY SPECIALIST Warszawa, mazowieckie

Praca LEGAL TECHNOLOGY SPECIALIST Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | LEGAL TECHNOLOGY SPECIALIST

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

The position is responsible for providing support to users of legal technology solutions in a global legal organization.
 
What you’ll do: 

  • Provide guidance and support to JTI entities in terms of the usage of lifecycle management tools, matter management tools, external counsel spend tracking tools, litigation reporting tools, contract repositories and e-signature solutions
  • Provide for assistance to system users when requested, provide for the supporting materials when applicable, escalate the issue according to its urgency or complexity, support local legal teams with all the necessary information regarding the assistance/service request (e.g. manage users, workflows, documents and others)
  • Coordinate workflow of contract lifecycle and legal invoices in accordance with JTI governance standards and respective operating procedures. Review and create supporting documents (user guides, presentations, recordings, others)
  • Maintenance of knowledge management database, including monitoring assistance requests and system reports.
  • Contributing to improving and/or simplifying legal technology services

Wymagania

  • University education
  • Proficient (C1) level of English (written and spoken)
  • Knowledge of and experience with usage, configuration, administration and governance of contract lifecycle management tools, matter management tools, external counsel spend tracking tools, litigation reporting tools, contract repositories and e-signature solutions
  • Experience managing contract and document templates, contracting process, stages, stakeholders, input and output
  • Previous shared services experience will be a plus, preferably in a legal context, but not necessarily required
  • Good overall knowledge of MS Office, Legal & IT systems
  • Excellent verbal and written communication skills, learning on the fly ability, very well-organized problem solver
  • Enthusiastic personality and can-do attitude

Komentarze (0)