Studia zarządzanie i marketing

Studia zarządzanie i marketing

Studia zarządzanie i marketing

Największy wybór studiów

z grupy zarządzanie w Polsce

Odkryj ponad 240 kierunków z grupy zarządzanie i sprawdź gdzie możesz studiować 

 

 

2025/2026

Dodaj do ulubionych

Studia zarządzanie - 2025

Studia z grupy zarządzanie w Polsce to studia licencjackie, inżynierskie lub magisterskie, których program kształcenia zazwyczaj trwa od 3 lat do 3,5 roku (studia I stopnia) lub od 1,5 roku do 2 lat (studia II stopnia) lub 5 lat (studia jednolite magisterskie) i kończy się uzyskaniem dyplomu (licencjata, inżyniera lub magistra).

Studia możesz podjąć w trybie stacjonarnym (dziennym) lub niestacjonarnym (zaocznym) lub onlineSpecyfika studiów zależy od wyboru specjalności / ścieżki kształcenia. Studia gwarantują zdobycie niezbędnych umiejętności, które będą przydatne w przyszłej pracy zawodowej.

W procesie rekrutacji na studia z grupy zarządzanie w roku akademickim 2025/2026 najczęściej wymagane przedmioty maturalne to: język obcy, język polski, matematyka, informatyka, wiedza o społeczeństwie, chemia oraz geografia.

*Wymagania mogą się różnić w zależności od kierunku, uczelni oraz trybu studiów.

Studia zarządzanie to przestrzeń kształcenia, która rozwija się i unowocześnia oferując studentom dość dużą różnorodność kierunków i specjalności. Podczas studiów można zaznajomić się z zagadnieniami dotyczącymi ekonomii, fundamentów działalności biznesowej, marketingu, finansów i rachunkowości, czy zarządzania procesami operacyjnymi. Poszerzający się obszar studiów pozwala rozwijać aktywne postawy, kreatywność, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność prowadzenia odpowiedniej komunikacji, czy rozwiązywania konfliktów.

Popularne kierunki: zarządzanie, zarządzanie informacją i publikowanie cyfrowe, digital marketing, e-biznes, zarządzanie w biznesie, zarządzanie i inżynieria produkcji, zarządzanie big datą.

Wiedza i umiejętności związane z zarządzaniem wykorzystywane są niemal wszędzie. Każda branża, każda firma potrzebuje takich umiejętności do sprawnego prowadzenia działalności, a także unowocześniania realizowanych praktyk. Absolwenci znajdą zatem zatrudnienie między innymi w przedsiębiorstwach oraz innych organizacjach. Z pozyskaną na studiach wiedzą odnajdą się również w agencjach marketingowych, agencjach public relations, firmach doradczych, firmach konsultingowych, agencjach doradztwa personalnego, instytucjach badawczych.

Ile kosztują studia z zarządzania i marketingu? Studia stacjononarne na kierunkach z grupy zarządzanie w uczelniach publicznych są bezpłatne. Z kolei za naukę w uczelniach niepublicznych oraz na studiach niestacjonarnych w uczelniach publicznych będziemy musieli zapłacić. Ceny na kierunkach z zarządzania wahają się od 3400 zł do 34200 zł za pierwszy rok studiów.
 

 

Rozwiń Zwiń

 

KIERUNKI Z GRUPY ZARZĄDZANIE

Miasto
Uczelnia
Poziom studiów
Forma studiów
Czas trwania



Kierunki studiów Poziom studiów Forma studiów
Aktuariat i analiza finansowa I stopnia stacjonarne
Analityka biznesowa I stopnia, II stopnia stacjonarne
Analityka biznesowa i big data II stopnia niestacjonarne
Analityka biznesu I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Analityka biznesu i bezpieczeństwa - studia online I stopnia online
Analityka danych w biznesie I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Analityka i komunikacja w biznesie I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Analityka i zarządzanie publiczne I stopnia, II stopnia stacjonarne
Archiwistyka i zarządzanie dokumentacją I stopnia stacjonarne
Automatyzacja procesów biznesowych - bpa I stopnia stacjonarne
Aviation management I stopnia stacjonarne
Bachelor in management I stopnia stacjonarne
Bachelor in management and artificial intelligence I stopnia stacjonarne
Bim - modelowanie i zarządzanie informacją o budynku II stopnia stacjonarne
Biznes manager I stopnia stacjonarne, niestacjonarne, online
Biznes manager - studia online I stopnia online
Branding miast i regionów I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Business and digital analytics II stopnia stacjonarne
Business and languages I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Business and management I stopnia stacjonarne
Business informatics I stopnia stacjonarne
Business intelligence w gospodarce I stopnia stacjonarne
Business management I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Business management and leadership I stopnia stacjonarne
Business studies I stopnia stacjonarne
Coaching i mentoring II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Communication management II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Creative management I stopnia stacjonarne
Creative management in new media II stopnia stacjonarne
Cyfryzacja i zarządzanie danymi w biznesie I stopnia stacjonarne
Design w biznesie I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Digital communication and social media for management I stopnia stacjonarne
Digital marketing II stopnia niestacjonarne
Digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Dowodzenie - studia wojskowe jednolite stacjonarne
Dyplomacja publiczna i promocja regionu II stopnia stacjonarne
E-biznes I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
E-biznes: e-marketing & e-commerce I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
E-commerce I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Ekobiznes I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Ekomiasto I stopnia stacjonarne
Energetyka odnawialna i zarządzanie energią I stopnia, II stopnia stacjonarne
English in management II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Executive mba II stopnia niestacjonarne
Financial management and accounting II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Finanse biznesu i rachunkowość I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Finanse i zarządzanie w przedsiębiorstwie II stopnia stacjonarne
Finanse menedżerskie I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Global human resource management II stopnia stacjonarne
Globalny biznes, finanse i zarządzanie – governance II stopnia stacjonarne
Globalny biznes, finanse i zarządzanie (governance) I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Gospodarka cyfrowa I stopnia stacjonarne
Gospodarka miejska i nieruchomości I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Gospodarka przestrzenna I stopnia, II stopnia stacjonarne
Gospodarka przestrzenna i geozarządzanie II stopnia stacjonarne
Gospodarka przestrzenna i zarządzanie nieruchomościami I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Gospodarka turystyczna I stopnia stacjonarne
Governance of organizations I stopnia stacjonarne
Gry komputerowe i rzeczywistość wirtualna I stopnia, II stopnia stacjonarne
Infobrokerstwo i nowoczesna biurowość I stopnia stacjonarne
Innovation management II stopnia stacjonarne
Innowacje w biznesie I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Innowacyjność i zarządzanie sferą publiczną I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Innowacyjność produktu I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
International business I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
International business management I stopnia, II stopnia stacjonarne
International business program II stopnia stacjonarne
International management & intercultural communication - global mba II stopnia stacjonarne
International master program in management accounting II stopnia stacjonarne
International mba II stopnia niestacjonarne
International relations I stopnia, II stopnia stacjonarne
International relations and public diplomacy II stopnia stacjonarne
International trade I stopnia stacjonarne
Inżynieria i zarządzanie procesami przemysłowymi I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Inżynieria zarządzania I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Język biznesu I stopnia stacjonarne
Journalism and new media I stopnia stacjonarne
Kierunek menedżerski II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Komunikacja cyfrowa i media I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Komunikacja i psychologia w biznesie I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Komunikacja społeczna I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Komunikacja wizerunkowa I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe - reklama, branding, pr II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Konsultant językowy w biznesie II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Laboratoria kultury współczesnej II stopnia stacjonarne
Logistyka i administrowanie w mediach I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Logistyka i marketing I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Management I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne, online
Management - studia online I stopnia, II stopnia online
Management accounting I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Management and finance I stopnia stacjonarne
Management and law II stopnia stacjonarne
Management and production engineering I stopnia, II stopnia stacjonarne
Marekting i sprzedaż - studia online I stopnia online
Marketing I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Marketing and sales I stopnia stacjonarne
Marketing cyfrowy I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Marketing i komunikacja rynkowa I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Marketing i lobbing polityczny I stopnia stacjonarne
Marketing i logistyka II stopnia niestacjonarne
Marketing i nowe media I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Marketing i sprzedaż I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne, online
Marketing i sprzedaż - studia online I stopnia online
Marketing internetowy I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Marketing w przemyśle I stopnia stacjonarne
Master in finance and accounting II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Master in food systems II stopnia stacjonarne
Master in management II stopnia stacjonarne, niestacjonarne, online
Master in management - studia online II stopnia online
Master of business studies II stopnia stacjonarne
Media I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Media - studia online I stopnia, II stopnia online
Media and communication in business I stopnia niestacjonarne
Media content creation II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Media cyfrowe i grafika komputerowa I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Media design i marketing wizerunkowy I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Media i komunikacja w biznesie I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Media kreatywne: game design, animacja, efekty specjalne I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Media kreatywne: projektowanie gier i animacji II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Media mastering I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Media społecznościowe i marketing cyfrowy I stopnia stacjonarne, niestacjonarne, online
Media społecznościowe i marketing cyfrowy - studia online I stopnia online
Media społecznościowe w zarządzaniu II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Media, visual and social communication I stopnia stacjonarne
Mediaworking I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne, online
Mediaworking - studia online I stopnia online
Menedzerskie studia ekonomiczno-prawne II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Menedżer dziedzictwa kulturowego II stopnia stacjonarne
Menedżer rozwoju produktu I stopnia stacjonarne
Menedżerskie studia finansowo-prawne II stopnia stacjonarne
Menedżersko - prawny II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Międzynarodowe stosunki gospodarcze I stopnia, II stopnia stacjonarne
Międzynarodowe stosunki polityczne I stopnia stacjonarne
Międzynarodowy biznes turystyczny II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Mikrobiznes I stopnia niestacjonarne
Modern business management I stopnia, II stopnia stacjonarne
Modern management I stopnia, II stopnia stacjonarne
New media and public relations - studia online II stopnia online
Nowe media I stopnia stacjonarne
Nowe media i e-biznes I stopnia stacjonarne
Nowe media i public relations II stopnia stacjonarne, niestacjonarne, online
Nowoczesny handel I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Obsługa biznesu I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Organizacja i zarządzanie usługami społecznymi II stopnia stacjonarne
Organizowanie rynku pracy I stopnia, II stopnia stacjonarne
Prawo w zarządzaniu I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Prawo w zarządzaniu biznesem I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Produkcja i marketing żywności I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Projektowanie i logistyka materiałów I stopnia stacjonarne
Projektowanie mediów II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Przedsiębiorczość cyfrowa I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Przedsiębiorczość i inwestycje I stopnia stacjonarne
Przedsiębiorczość i zarządzanie innowacjami I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Public relations i reklama I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Public relations i zarządzanie informacją I stopnia stacjonarne
Rachunkowość i zarządzanie finansami II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Socjologia organizacji i zarządzania II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Sport - event manager II stopnia stacjonarne
Sport management I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Sprzedaż i marketing I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Studia menadżersko-prawne II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Studia menedżerskie I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Studia menedżersko - prawne I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne, online
Studia menedżersko - prawne - studia online I stopnia, II stopnia online
Studia menedżersko - psychologiczne II stopnia stacjonarne, niestacjonarne, online
Studia menedżersko - psychologiczne - studia online II stopnia online
Studia miejskie I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Studia śródziemnomorskie i klasyczne II stopnia stacjonarne
Studia z programem mba II stopnia stacjonarne, niestacjonarne, online
Studia z programem mba - studia online II stopnia online
Technologia żywności i żywienie człowieka I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Technologie kognitywne i media społecznościowe I stopnia stacjonarne
Tourism and hospitality management I stopnia stacjonarne
Turystyka i zarządzanie dziedzictwem I stopnia, II stopnia stacjonarne
Usługi biznesowe w gospodarce cyfrowej I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Zarządzanie I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne, online
Zarządzanie - firmą, personelem, międzynarodowe I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Zarządzanie - kierunek dla absolwentów studiów inżynierskich II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Zarządzanie - psychologia w zarządzaniu II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Zarządzanie - studia online I stopnia, II stopnia online
Zarządzanie bezpieczeństwem i jakością produkcji I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Zarządzanie big datą II stopnia stacjonarne
Zarządzanie biznesem - studia dla nieekonomistów II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Zarządzanie biznesowe I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Zarządzanie dla inżynierów II stopnia niestacjonarne
Zarządzanie dziedzictwem kulturowym I stopnia, II stopnia stacjonarne
Zarządzanie dziedzictwem kulturowym i ochrona zabytków I stopnia, II stopnia stacjonarne
Zarządzanie finansami i rachunkowość II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Zarządzanie i dowodzenie I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Zarządzanie i inżynieria produkcji I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Zarządzanie i inżynieria usług I stopnia stacjonarne
Zarządzanie i nowe technologie w sferze publicznej I stopnia stacjonarne
Zarządzanie i prawo w biznesie I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Zarządzanie i psychologia biznesu I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Zarządzanie i socjologia w biznesie i mediach I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Zarządzanie informacją I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Zarządzanie informacją i publikowanie cyfrowe I stopnia, II stopnia stacjonarne
Zarządzanie instytucjami artystycznymi I stopnia stacjonarne
Zarządzanie instytucjami służby zdrowia I stopnia stacjonarne
Zarządzanie inżynierskie I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Zarządzanie jakością i produkcją I stopnia, II stopnia stacjonarne
Zarządzanie kapitałem ludzkim I stopnia, II stopnia stacjonarne
Zarządzanie kreatywne I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Zarządzanie kryzysowe I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Zarządzanie kryzysowe - studia online I stopnia, II stopnia online
Zarządzanie kulturą i mediami I stopnia stacjonarne
Zarządzanie logistyką i łańcuchami dostaw II stopnia niestacjonarne
Zarządzanie mediami i reklamą II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Zarządzanie miastem I stopnia stacjonarne
Zarządzanie międzynarodowe I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Zarządzanie migracjami I stopnia stacjonarne
Zarządzanie ochroną środowiska przyrodniczego I stopnia stacjonarne
Zarządzanie odnawialnymi źródłami energii I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Zarządzanie oświatą i organizacjami pozarządowymi I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Zarządzanie państwem I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Zarządzanie polityką społeczną I stopnia stacjonarne
Zarządzanie projektami I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Zarządzanie publiczne I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Zarządzanie rekreacją i rozrywką I stopnia stacjonarne
Zarządzanie ryzykiem zdrowotnym I stopnia, II stopnia stacjonarne
Zarządzanie sferą publiczną II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwach i instytucjach publicznych II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Zarządzanie środowiskiem I stopnia, II stopnia stacjonarne
Zarządzanie środowiskiem przyrodniczym I stopnia, II stopnia stacjonarne
Zarządzanie w administracji lokalnej I stopnia stacjonarne
Zarządzanie w administracji publicznej II stopnia stacjonarne
Zarządzanie w biobiznesie II stopnia stacjonarne
Zarządzanie w biznesie i administracji II stopnia niestacjonarne
Zarządzanie w nowoczesnej gospodarce I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Zarządzanie w ochronie zdrowia I stopnia, II stopnia stacjonarne
Zarządzanie w politykach publicznych I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Zarządzanie w służbach społecznych I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Zarządzanie w sporcie I stopnia, II stopnia stacjonarne
Zarządzanie w sporcie - studia menedżerskie I stopnia stacjonarne
Zarządzanie w turystyce i sporcie I stopnia stacjonarne
Zarządzanie w turystyce i w sporcie II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Zarządzanie w wirtualnym środowisku II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Zarządzanie zasobami ludzkimi I stopnia, II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Zarządzanie zmianą społeczną II stopnia stacjonarne
Zintegrowane planowanie rozwoju I stopnia stacjonarne, niestacjonarne
Zrównoważony rozwój w gospodarce II stopnia stacjonarne, niestacjonarne
 

Grupa kierunku na uczelniach

SPECJALNOŚCI / ŚCIEŻKI KSZTAŁCENIA - KIERUNKI Z GRUPY ZARZĄDZANIE

Miasto
SORTOWANIE:
3
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
T
U
W
Z
Ż
Rozwiń

ZOBACZ, NA JAKICH UCZELNIACH SĄ STUDIA ZARZĄDZANIE I MARKETING

Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania i

Gotowe

Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania?

Na liście wyników wyszukiwania znajdują się wszystkie polskie uczelnie publiczne (państwowe) oraz promowane uczelnie niepubliczne (prywatne). Kolejność profili partnerów w wynikach wyszukiwania zależy od określonych czynników. Więcej informacji o pozycjonowaniu znajdziesz w Regulaminie dostępnym tutaj

Miasto
SORTOWANIE:

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Politechnika Łódzka

wyróżniony i

Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

wyróżniony i

Uniwersytet Łódzki

wyróżniony i

Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu w Gdyni

wyróżniony i

Uczelnia Techniczno - Handlowa w Warszawie

Kierunki z grupy zarządzanie:

ZARZĄDZANIE

wyróżniony i

Uczelnia Biznesu i Nauk Stosowanych "Varsovia" w Warszawie

Kierunki z grupy zarządzanie:

MANAGEMENT
MEDIA
ZARZĄDZANIE

wyróżniony i

Uniwersytet Wrocławski

wyróżniony i

Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

wyróżniony i

Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

wyróżniony i