Praca Specjalista/ Makler Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Praca Specjalista/ Makler Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

PKO BANK POLSKI profil

Od 100 lat codziennie dostarczamy naszym klientom rozwiązania finansowe, dlatego rozumiemy potrzeby Polaków i polskich firm. Konsekwentnie zmieniamy się, inwestujemy w rozwój i wdrażamy nowoczesne technologie, aby umożliwić naszym klientom wygodne zarządzanie finansami w każdym miejscu i czasie. Jesteśmy dumni z naszej historii i polskich korzeni. Chcemy nadal mieć pozytywny wpływ na Polskę - ludzi, firmy, kulturę i środowisko. Jako jeden z największych banków w Europie Środkowej i Wschodniej odpowiedzialnie dbamy o interesy akcjonariuszy, klientów, pracowników i społeczności lokalnych.
Zapewniamy niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Zespół pracowników tworzą specjaliści wyznaczający wysokie standardy w polskiej bankowości. Zaufanie, jakim obdarzają nas klienci wymaga od nas profesjonalizmu oraz dużego zaangażowania.
Aktualne oferty staży i pracy: www.pkobp.pl/kariera Wierzymy, że siłą i kapitałem naszego Banku są jego pracownicy!

Firma: PKO BANK POLSKI | Specjalista/ Makler

Miejsce: Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Nr ref. CEN/IK/O7/2019

Opis stanowiska

Jako Specjalista będziesz odpowiedzialny za:
• zapewnienie kompleksowej obsługi klientów w zakresie sprzedaży usług i produktów oferowanych przez Dom Maklerski
• aktywne pozyskiwanie nowych klientów
• realizację wyznaczonych strategicznych celów – sprzedażowych i rozwojowych
• aktywne budowanie i rozwijanie trwałych relacji z klientami
• analizę rynku konkurencji, elastyczne reagowanie na zmieniające się uwarunkowania rynkowe
• podejmowanie czynności w zakresie wdrażania i stosowania najwyższych standardów obsługi klientów
• współpracę z innymi jednostkami Banku w ramach cross-sellingu

Wymagania

Oczekujemy:
• znajomości produktów inwestycyjnych z zakresu działalności maklerskiej
• znajomości zagadnień i narzędzi marketingowo-sprzedażowe, w celu inicjowania i realizacji działań wspierających sprzedaż usług maklerskich
• umiejętności nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji z Klientami
• dobrej współpracy w zespole, skutecznej komunikacji
• dyspozycyjności, samodzielności i umiejętności pracy pod presją czasu
• wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: bankowość, finanse, ekonomia)
• dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności: Excel, Word, Power Point)
• dobra znajomość języka angielskiego 
• dodatkowym atutem będzie: prawo jazdy kat. B

Oferujemy

Dołączając do nas zyskujesz:
• stabilizację zatrudnienia - umowa o pracę 
• możliwość zdobywania doświadczenia i rozwoju w największej instytucji finansowej w kraju
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną, Pracowniczy Program Emerytalny, System Kafeteryjny My Benefit, Leasing Samochodów
• bardzo konkurencyjne wynagrodzenie 
• profesjonalny system szkoleń

Komentarze (0)