Praca Specjalista ds. Reklamacji Pasażerskich Warszawa, mazowieckie

Praca Specjalista ds. Reklamacji Pasażerskich Warszawa, mazowieckie

POLSKIE LINIE LOTNICZE LOT profil

Jesteśmy nowoczesną linią lotniczą łączącą Europę Środkowo-Wschodnią ze światem. Działamy na rynku od 1929 r. Co roku gościmy na pokładach naszych samolotów prawie 9 milionów pasażerów. Latamy do ponad 100 miejsc na świecie, dziennie wykonując średnio 350 rejsów.

Firma: POLSKIE LINIE LOTNICZE LOT | Specjalista ds. Reklamacji Pasażerskich

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Nr ref. CXR/2019

Opis stanowiska

  • Obsługa spraw reklamacyjnych klientów PLL LOT i Star Alliance (rozpatrywanie spraw i prowadzenie korespondencji)
  • Prowadzenie korespondencji z ULC w sprawach rozpatrywanych przez Komisję Ochrony Praw Pasażerów

Wymagania

  • Wykształcenie m.in. średnie (mile widziane wyższe: filologia angielska)
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie
  • Znajomość  innych języków obcych będzie dodatkowym atutem
  • Mile widziana znajomość kursów taryfowo - rezerwacyjnych
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Zdolność szybkiego uczenia się
  • Umiejętność formułowania dłuższych wypowiedzi pisemnych (jasność i precyzyjność wypowiedzi

Oferujemy

  • Pracę w najszybciej rozwijającej się linii lotniczej w Europie
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań oraz rozwoju kompetencji
  • Stały kontakt z językiem angielskim
  • Szerokie możliwości zwiedzania świata dzięki atrakcyjnym zniżkom na bilety lotnicze
  • Zatrudnienie przez LOT Team

Komentarze (0)