Praca Specjalista ds. Projektów (Customer Experience) Warszawa, mazowieckie

Praca Specjalista ds. Projektów (Customer Experience) Warszawa, mazowieckie

POLSKIE LINIE LOTNICZE LOT profil

Jesteśmy nowoczesną linią lotniczą łączącą Europę Środkowo-Wschodnią ze światem. Działamy na rynku od 1929 r. Co roku gościmy na pokładach naszych samolotów prawie 9 milionów pasażerów. Latamy do ponad 100 miejsc na świecie, dziennie wykonując średnio 350 rejsów.

Firma: POLSKIE LINIE LOTNICZE LOT | Specjalista ds. Projektów (Customer Experience)

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Nr ref. HRC

Opis stanowiska

  • Współudział w tworzeniu i realizacji programu poprawy satysfakcji klientów PLL LOT
  • Współpraca z obszarami funkcjonalnymi (m.in. marketing, contact center, e-commerce, operacje naziemne, sprzedaż i dystrybucja) w zakresie działań optymalizacyjnych zorientowanych na poprawę poziomu satysfakcji klientów
  • Docelowo samodzielne zarządzanie pełnym cyklem realizacji projektów (od analizy i rekomendacji po wdrożenie i ocenę wyników) związanych z szeroko rozumianą obsługą klienta (customer experience)
  • Analiza danych marketingowych, sprzedażowych, przewozowych, operacyjnych i finansowych pod kątem rekomendacji działań optymalizacyjnych i rozwojowych
  • Przygotowywanie informacji zarządczych prezentujących obszary nieefektywne i propozycje działań korygujących
  • Wsparcie analityczne dla weryfikacji zasadności bieżących i przyszłych inicjatyw biznesowych (business cases, modele kalkulacyjne)

Wymagania

  • Absolwentów uczelni wyższych z kilkuletnim doświadczeniem zawodowym (2-4 lata), preferowane kierunki studiów: ekonomia, zarządzanie, zarządzanie projektami, socjologia
  • Osób, które chętnie podejmują się nowych zadań, szybko się uczą i mają rozwinięte zdolności interpersonalne
  • Kandydaci powinni cechować się sumiennością, bardzo dobrą organizacją pracy, proaktywnym podejściem do realizacji wyznaczonych zadań, doświadczeniem w realizacji projektów, umiejętnością analizy i interpretacji danych – jakościowych i ilościowych oraz tworzenia aplikowalnych rekomendacji
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w consultingu oraz w pracy związanej z zarządzaniem doświadczeniem klienta (w tym pomiar i analiza poziomu satysfakcji)

Oferujemy

  • Bardzo dobre poznanie i zrozumienie biznesu lotniczego
  • Długoterminową perspektywę kariery zawodowej w bardzo dynamicznie rozwijającym się w Polsce sektorze lotniczym
  • Ambitne zadania, szybką ścieżkę rozwoju kompetencji i doświadczenia oraz możliwość rzeczywistego wpływu na rozwój firmy
  • Brak rutyny i robienie rzeczy, które mają znaczenie
  • Możliwość rozwoju w młodym zespole o zadaniowym charakterze pracy
  • Pracę w międzynarodowym środowisku, blisko wysokiego szczebla menedżerskiego (C, C-1)
  • Pakiet świadczeń socjalnych w tym bilety lotnicze na wszystkie rejsy LOT-u oraz wybrane linie lotnicze
  • Udział w międzynarodowych wydarzeniach branżowych      

Komentarze (0)