MARKETING I LOGISTYKA studia-kierunek studiów

Studia na kierunku marketing i logistyka to studia magisterskie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 2 lata (studia II stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (magistra).

Studia możesz podjąć w trybie niestacjonarnym (zaocznym, wieczorowym)

JAKIE PRZEDMIOTY ZDAWAĆ NA MATURZE?

Aby zostać studentem kierunku marketing i logistyka musisz przedstawić dyplom ukończenia studiów wyższych z zakresu pokrewnych nauk.

szczegółowe wymagania na uczelniach

GDZIE STUDIOWAĆ KIERUNEK MARKETING I LOGISTYKA

Województwo
Miejscowość
Typ studiów
Tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
typ studiów
tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Jednostka prowadząca

Marketing i logistyka stopień: (II), czas trwania: 2 lata
tryb: niestacjonarne

Terminy rekrutacji na uczelniach 2021/2022

Tryb studiów
Typ studiów
Miejscowość
Województwo
SORTOWANIE:
I stopnia i jednolite II stopnia Dodatkowa rekrutacja
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie Uniwersytet Jagielloński w Krakowie Termin rekrutacji I stopnia:
od 01.06.2021
do 08.07.2021
Termin rekrutacji II stopnia:
Termin dodatkowej rekrutacji:
Dowiedz się więcej

Terminy rekrutacji mogą się różnić w zależności od wybranego kierunku. Uczelnie mogą prowadzić także dodatkowe nabory, które z reguły trwają do 30 września lub 15 października. Szczegółowe informacje znajdziesz klikając powyższy przycisk "Dowiedz się więcej".

Specjalności / ścieżki kształcenia na kierunku marketing i logistyka

Tryb studiów
Typ studiów
Miasto
Województwo
SORTOWANIE:

Nic nie znaleziono

Zobacz inne kierunki Logistyka i Transport

Typ studiów
Województwo
SORTOWANIE:

WIEDZA, JAKĄ ZDOBĘDZIESZ PODCZAS STUDIÓW NA KIERUNKU MARKETING I LOGISTYKA:

Czego nauczysz się na kierunku marketing i logistyka?

Ze względu na złożony charakter studiów i ich duża interdyscyplinarność będziesz miał szansę zdobyć wiedzę i umiejętności z zakresu kilku dziedzin związanych z zarządzaniem, marketingiem i logistyką. Jako student będziesz uczęszczał na liczne wykłady i zajęcia, dzięki którym rozwiniesz swoje kompetencje z obszaru zarządzania biznesem oraz innymi organizacjami handlowymi, usługowymi i produkcyjnymi.

Ponadto, dowiesz się więcej na temat ekonomii, finansów i socjologii. Co więcej, będziesz miał możliwość korzystania z najnowszych technologi i oprogramowań informatycznych, które usprawnią i ułatwią twoją pracę. Nauczysz się także podstaw przedsiębiorczości oraz odpowiedniej komunikacji z klientami biznesowymi.

W ofercie kształcenia przewidziano także zajęcia oscylujące wokół nauk logistycznych, na których skupisz się na projektowaniu i nadzorowaniu procesów produkcyjnych. Dodatkowo, będziesz miał szansę rozwinąć swoje kompetencje językowe, dzięki czemu zyskasz możliwość zrobienia międzynarodowej kariery.

 

Absolwent powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie takim jak:

  • umiejętność zarządzania działalnością biznesową
  • umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi
  • znajomość nowoczesnego oprogramowania informatycznego
  • wiedza z zakresu ekonomii i finansów
  • wiedza z zakresu socjologii
  • wiedza psychologiczna
  • umiejętności komunikacyjne
  • umiejętność nadzorowania i projektowania procesów logistycznych
  • znajomość języka obcego

Jak wyglądają studia na kierunku marketing i logistyka?

 

1. Typ i tryb studiów

Studia na kierunku marketing i logistyka można realizować tylko w trybie niestacjonarnym, co w praktyce oznacza, że zajęcia będą odbywać się w wybrane weekendy semestru, a nauka będzie odpłatna.

Tematyka zajęć na powyższych studiach będzie oscylować wokół nauk technicznych oraz nauk o zarządzaniu.

 

Studia na kierunku marketing i logistyka możemy podzielić na:

1. Typ:

  • Studia II stopnia (magisterskie)

 

2. Tryb:

  • studia niestacjonarne

 

Studia stacjonarne tzw. dzienne realizowane są bezpłatnie (w uczelniach publicznych), a program kształcenia realizowany jest od poniedziałku do piątku w siedzibie uczelni.

Studia niestacjonarne w trybie zaocznym odbywają się zazwyczaj w weekendy od piątku/soboty do niedzieli, z kolei studia niestacjonarne w trybie wieczorowym (one czasami tylko z nazwy są wieczorowe, ale w praktyce zajęcia odbywają się przez cały dzień) realizowane są od poniedziałku do piątku.

Zanim wybierzesz jednak studia niestacjonarne, pamiętaj, że wiążą się one z uiszczaniem opłat za czesne, oraz przed rekrutacją sprawdź w jakiej formie realizowane są studia zaocznej czy wieczorowej.

 

2. Program studiów i przedmioty

Jako student kierunku marketing i logistyka będziesz mógł rozwinąć swoją dotychczasową wiedzę z zakresu ekonomii, marketingu, zarządzania oraz biznesu. Ponadto poznasz specyfikę branży TSL. W siatce zajęć znajdzie się wiele ciekawych i zarazem rozwijających przedmiotów powiązanych z powyższą tematyką, między innymi takich jak:

  • Statystyka matematyczna z elementami symulacji finansowych
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
  • Informatyczne systemy zarządzania
  • Elementy polityki społecznej

 

3. Nabywane umiejętności

Osoby, które aplikują na kierunek marketing i logistyka, wykształcą szereg cennych umiejętności praktycznych, które z powodzeniem wykorzystają w swojej przyszłej pracy zawodowej. W czasie studiów nauczysz się technik zarządzania procesem produkcyjnym orz transportowym.

Ponadto poznasz nowoczesne techniki marketingowe i sprzedażowe. Studenci dowiedzą się także, w jaki sposób dokonywać analizy finansowej oraz oceny rynku. Dodatkowo zdobędziesz niezwykle istotne kompetencje miękkie, takie jak zdolność komunikacji, negocjacji czy pracy zespołowej.

 

4. Dla kogo ten kierunek

W dobie rozwoju gospodarki i powstawania nowych przedsiębiorstw, nieustannie wzrasta zapotrzebowanie na specjalistów zajmujących się nadzorowaniem procesu produkcji i dystrybucji oraz zarządzaniem biznesem i kadrą pracowniczą. Nie ma więc w tym nic dziwnego, że studia związane z tymi dziedzinami wiedzy od lat cieszą się niesłabnącą popularnością wśród studentów.

Jednak pracodawcy często oczekują od kandydatów umiejętności i kompetencji zarówno z obszaru logistyki, jak i marketingu. Jako odpowiedź na tego typu potrzeby powstał niezwykle innowacyjny i perspektywiczny kierunek, marketing i logistyka.

Jeżeli więc jesteś osobą o dużych zainteresowaniach i chciałbyś rozwijać się na kilku polach jednocześnie, to nie wahaj się i weź udział w rekrutacji na kierunku marketing i logistyka.

 

5. Gdzie studiować marketing i logistykę

Popularne uczelnie na których można studiować kierunek marketing i logistyka:

Sprawdź w jakim trybie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:

MARKETING I LOGISTYKA STUDIA NIESTACJONARNE

Ile trwają studia i jaki tytuł uzyskasz?

Studia na kierunku marketing i logistyka trwają 2 lata (studia II stopnia).

Studia drugiego stopnia na kierunku marketing i logistyka będą trwały dwa lata, czyli cztery semestry. Po tym czasie zdobędziesz tytuł magistra.

Czas trwania studiów na kierunku marketing i logistyka na poszczególnych uczelniach

Tryb studiów
Typ studiów
Miejscowość
Województwo
SORTOWANIE:
I stopnia II stopnia jednolite
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie Uniwersytet Jagielloński w Krakowie niestac. I stopnia:
-
II stopnia:
2 lata
(magister)
jednolite:
-
Dowiedz się więcej

Szczegółowe informacje na temat czasu trwania należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej"

Sprawdź jakiego typu znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:

MARKETING I LOGISTYKA STUDIA II STOPNIA

Orientacyjne limity miejsc na kierunku marketing i logistyka na poszczególnych uczelniach

Tryb studiów
Typ studiów
Miejscowość
Województwo
SORTOWANIE:
I stopnia II stopnia jednolite
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie Uniwersytet Jagielloński w Krakowie stac. I stopnia:
-
II stopnia:
-
jednolite:
-
Dowiedz się więcej
niestac. I stopnia:
-
II stopnia:
120
jednolite:
-
Dowiedz się więcej

Szczegółowe informacje na temat limitów należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej"

Progi punktowe na kierunek marketing i logistyka na poszczególnych uczelniach

Tryb studiów
Typ studiów
Miejscowość
Województwo
SORTOWANIE:
I stopnia II stopnia jednolite
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie Uniwersytet Jagielloński w Krakowie stac. I stopnia:
-
II stopnia:
-
jednolite:
-
Dowiedz się więcej
niestac. I stopnia:
-
II stopnia:
zapytaj uczelnię
jednolite:
-
Dowiedz się więcej

Szczegółowe informacje na temat progów należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej"

JAKA PRACA, CZYLI GDZIE BĘDZIESZ PRACOWAŁ PO UKOŃCZENIU STUDIÓW NA KIERUNKU MARKETING I LOGISTYKA:

Jaka praca po tym kierunku?

Po ukończeniu studiów na kierunku marketing i logistyka będziesz miał wszechstronne wykształcenie i zyskasz gruntowną wiedzę z zakresu zarządzania biznesem i zasobami ludzkimi oraz nadzorowania procesów logistycznych.

Uzyskane kompetencje i kwalifikacje zawodowe umożliwią Ci znalezienie interesującej i perspektywicznej pracy. Jako absolwent możesz podjąć zatrudnienie w działach marketingu i reklamy oraz public relations.

Ponadto, idealnie odnajdziesz się jako pracownik przedsiębiorstw produkcyjnych, usługowych i handlowych. Równie ciekawym i przyszłościowym rozwiązaniem jest związanie swojej przyszłości ze stanowiskami kierowniczymi i menadżerskimi.

Co więcej, będziesz mógł rozpocząć karierę na arenie międzynarodowej. Będziesz miał także wszelkie kwalifikacje do założenia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Po ukończeniu studiów magisterskich możesz także kontynuować naukę na studiach doktoranckich i rozpocząć działalność naukowo-badawczą.

 

Absolwent kierunku marketing i logistyka znajdzie zatrudnienie jako/w takich miejscach jak:

  • przedsiębiorstwa produkcyjne
  • przedsiębiorstwa usługowe
  • przedsiębiorstwa handlowe
  • działy marketingu
  • działy reklamy i public relations
  • stanowiska kierownicze i menadżerskie
  • międzynarodowe firmy i korporacje

MIASTA, KTÓRE OFERUJĄ STUDIA NA KIERUNKU MARKETING I LOGISTYKA

Komentarze (0)