Praca Asystent/ka Kierownika Operacyjnego Regionu Zachodniego Wrocław, dolnośląskie

Praca Asystent/ka Kierownika Operacyjnego Regionu Zachodniego Wrocław, dolnośląskie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Asystent/ka Kierownika Operacyjnego Regionu Zachodniego

Miejsce: Wrocław, dolnośląskie

Nr ref. 23353

Opis stanowiska

Czym będziesz się zajmować?

  • wsparciem Kierownika Operacyjnego Regionu w codziennej pracy administracyjnej na terenie Regionu Zachodniego, m.in. rezerwacje podróży służbowych, nadzór nad biurami regionalnymi, zamawianie materiałów sprzedażowych,
  • regularnym przygotowywaniem bieżących raportów na podstawie wewnętrznych danych oraz informacji z zewnątrz firmy,
  • zapewnieniem i podtrzymywaniem właściwej komunikacji pomiędzy Kierownikami Obszarów Sprzedaży, a pozostałymi działami firmy we wszelkich kwestiach biznesowych,
  • organizacją spotkań zespołów w regionie oraz przygotowywaniem prezentacji na potrzeby regionu,
  • administracją budżetem regionu oraz braniem odpowiedzialności za procesy zakupowe realizowane w regionie.

Wymagania

Będzie Ci łatwiej realizować powyższe zadania, jeśli:

  • jesteś otwarty/a i łatwo nawiązujesz kontakty z ludźmi
  • jesteś operatywny/a i potrafisz działać samodzielnie
  • masz wysoką samodyscyplinę oraz umiejętność zarządzania zadaniami w czasie
  • przywiązujesz uwagę do szczegółu, dokładności w wykonywaniu obowiązków oraz terminowości w dostarczaniu rozwiązań
  • proaktywnie szukasz nowych rozwiązań i realizacji pomyslów
  • posługujesz się dobrze językiem angielskim oraz dobrą znajomością pakietu MS Office w szczególności Excel i Power Point (są to warunki konieczne)

Oferujemy

Co przygotowaliśmy dla Ciebie?

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę od pierwszego dnia i bogaty pakiet benefitów
  • profesjonalne wsparcie szkoleniowe w okresie wdrożenia
  • indywidualne podejście do Twojego planu rozwoju, m.in. udział w certyfikowanych szkoleniach prowadzonych przez zewnętrznych i wewnętrznych trenerów
  • pracę wśród ludzi z różnych zespołów, którzy lubią ze sobą współpracować i spędzać czas

Komentarze (0)