Praca Asystent/ka Kierownika Operacyjnego Regionu Zachodniego Wrocław, dolnośląskie

Praca Asystent/ka Kierownika Operacyjnego Regionu Zachodniego Wrocław, dolnośląskie

JTI profil

JTI Polska jest częścią Japan Tobacco International, czołowego międzynarodowego koncernu tytoniowego działającego w 120 krajach. Marki w ofercie JTI Polska to Camel, LD oraz Winston.

Na całym świecie JTI zatrudnia ponad 40 tys. Osób, a polski zespół liczy obecnie ponad 2000 pracowników. W 2018 r. JTI Polska zajęła 2. miejsce w renomowanym rankingu Top Employers i jest najwyżej notowanym pracodawcą w branży FMCG wśród laureatów. W 2017 roku Business Centre Club wyróżnił naszą Firmę nagrodą Lidera Polskiego Biznesu za wyjątkowe podejście do zarządzania, nadzwyczajną troskę o pracowników oraz działania CSR.

Jesteśmy członkiem japońskiej grupy producentów tytoniu. Więcej informacji na stronie www.jti.com

Firma: JTI | Asystent/ka Kierownika Operacyjnego Regionu Zachodniego

Miejsce: Wrocław, dolnośląskie

Nr ref. 23353

Opis stanowiska

Czym będziesz się zajmować?

  • wsparciem Kierownika Operacyjnego Regionu w codziennej pracy administracyjnej na terenie Regionu Zachodniego, m.in. rezerwacje podróży służbowych, nadzór nad biurami regionalnymi, zamawianie materiałów sprzedażowych,
  • regularnym przygotowywaniem bieżących raportów na podstawie wewnętrznych danych oraz informacji z zewnątrz firmy,
  • zapewnieniem i podtrzymywaniem właściwej komunikacji pomiędzy Kierownikami Obszarów Sprzedaży, a pozostałymi działami firmy we wszelkich kwestiach biznesowych,
  • organizacją spotkań zespołów w regionie oraz przygotowywaniem prezentacji na potrzeby regionu,
  • administracją budżetem regionu oraz braniem odpowiedzialności za procesy zakupowe realizowane w regionie.

Wymagania

Będzie Ci łatwiej realizować powyższe zadania, jeśli:

  • jesteś otwarty/a i łatwo nawiązujesz kontakty z ludźmi
  • jesteś operatywny/a i potrafisz działać samodzielnie
  • masz wysoką samodyscyplinę oraz umiejętność zarządzania zadaniami w czasie
  • przywiązujesz uwagę do szczegółu, dokładności w wykonywaniu obowiązków oraz terminowości w dostarczaniu rozwiązań
  • proaktywnie szukasz nowych rozwiązań i realizacji pomyslów
  • posługujesz się dobrze językiem angielskim oraz dobrą znajomością pakietu MS Office w szczególności Excel i Power Point (są to warunki konieczne)

Oferujemy

Co przygotowaliśmy dla Ciebie?

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę od pierwszego dnia i bogaty pakiet benefitów
  • profesjonalne wsparcie szkoleniowe w okresie wdrożenia
  • indywidualne podejście do Twojego planu rozwoju, m.in. udział w certyfikowanych szkoleniach prowadzonych przez zewnętrznych i wewnętrznych trenerów
  • pracę wśród ludzi z różnych zespołów, którzy lubią ze sobą współpracować i spędzać czas

Komentarze (0)