Praca Koordynator IT Help Desk/Serwis Desk Warszawa, mazowieckie

Praca Koordynator IT Help Desk/Serwis Desk Warszawa, mazowieckie

POLSKIE LINIE LOTNICZE LOT profil

Jesteśmy nowoczesną linią lotniczą łączącą Europę Środkowo-Wschodnią ze światem. Działamy na rynku od 1929 r. Co roku gościmy na pokładach naszych samolotów prawie 9 milionów pasażerów. Latamy do ponad 100 miejsc na świecie, dziennie wykonując średnio 350 rejsów.

Firma: POLSKIE LINIE LOTNICZE LOT | Koordynator IT Help Desk/Serwis Desk

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Nr ref. HIUO/09/2019

Opis stanowiska

  • koordynowanie cyklu życia incydentów i problemów
  • raportowanie o zauważonych nieprawidłowościach
  • koordynacja wdrażania nowych wersji oprogramowania
  • współpraca z firmami zewnętrznymi
  • bieżące utrzymanie i optymalizację pracy systemów i aplikacji w zakresie wydajności i wykorzystania zasobów
  • udział w testowanie nowych rozwiązań
  • udział w projektach rozwojowych
  • utrzymanie i rozwój procedur i procesów wewnętrznych i operacyjnych w IT
  • opracowywanie i aktualizacja dokumentacji technicznej, polityk bezpieczeństwa systemów i danych

Wymagania

  • dobra znajomości procesów realizowanych w IT
  • praktyczna znajomości procesów ITIL
  • umiejętności organizacyjne i komunikacyjne, z naciskiem na zarządzanie priorytetami
  • znajomość systemów JIRA i Confluence
  • umiejętność tworzonej dokumentacji (instrukcje, procedury)
  • dobra znajomość urządzeń komputerowych (komputery PC, serwery, monitory),
  • znajomość systemów operacyjnych Windows (7/10/)
  • podstawowa znajomość zagadnień związanych z sieciami komputerowymi (TCP/IP, routery, VPN)
  • znajomość narzędzi informatycznych wspierających zdalną pracę serwisu oprogramowania
  • języka angielski w mowie i piśmie na poziomie umożliwiającym komunikację z firmami zewnętrznymi
  • umiejętności analitycznego i logicznego myślenia (również w stresowych sytuacjach)
  • systematyczność i umiejętność szybkiego uczenia się
  • komunikatywność i odpowiedzialność za powierzone zadania

Mile widziane:

  • doświadczenie w koordynowaniu lub kierowaniu pracy serwisu IT
  • znajomość systemu SCCM
  • doświadczenie we wdrażaniu i/lub serwisowaniu zintegrowanych systemów informatycznych

Oferujemy

  • udział w sukcesie najszybciej rozwijającej się linii lotniczej w Europie
  • kontakt z nowoczesnymi technologiami IT i światowymi liderami wśród dostawców
  • unikalną na polskim rynku możliwość pracy w bardzo ciekawej branży
  • udział w ciekawych projektach w dużej i złożonej organizacji
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań oraz rozwoju kompetencji
  • pakiet benefitów, w tym bilety lotnicze w ramach siatki połączeń LOT-u oraz innych linii partnerskich

Komentarze (0)