Praca Asystent/ka Kierownika Operacyjnego Regionu Zachodniego Wrocław, dolnośląskie

Praca Asystent/ka Kierownika Operacyjnego Regionu Zachodniego Wrocław, dolnośląskie

JTI profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy ponad 2 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych ludzi, zostały wyróżnione na rynku: w roku 2010 po raz pierwszy zawitaliśmy do grona Top Employers Polska, a w 2020 roku po raz drugi z rzędu zajęliśmy w tym rankingu 1. miejsce.

Firma: JTI | Asystent/ka Kierownika Operacyjnego Regionu Zachodniego

Miejsce: Wrocław, dolnośląskie

Nr ref. 23353

Opis stanowiska

Czym będziesz się zajmować?

  • wsparciem Kierownika Operacyjnego Regionu w codziennej pracy administracyjnej na terenie Regionu Zachodniego, m.in. rezerwacje podróży służbowych, nadzór nad biurami regionalnymi, zamawianie materiałów sprzedażowych,
  • regularnym przygotowywaniem bieżących raportów na podstawie wewnętrznych danych oraz informacji z zewnątrz firmy,
  • zapewnieniem i podtrzymywaniem właściwej komunikacji pomiędzy Kierownikami Obszarów Sprzedaży, a pozostałymi działami firmy we wszelkich kwestiach biznesowych,
  • organizacją spotkań zespołów w regionie oraz przygotowywaniem prezentacji na potrzeby regionu,
  • administracją budżetem regionu oraz braniem odpowiedzialności za procesy zakupowe realizowane w regionie.

Wymagania

Będzie Ci łatwiej realizować powyższe zadania, jeśli:

  • jesteś otwarty/a i łatwo nawiązujesz kontakty z ludźmi
  • jesteś operatywny/a i potrafisz działać samodzielnie
  • masz wysoką samodyscyplinę oraz umiejętność zarządzania zadaniami w czasie
  • przywiązujesz uwagę do szczegółu, dokładności w wykonywaniu obowiązków oraz terminowości w dostarczaniu rozwiązań
  • proaktywnie szukasz nowych rozwiązań i realizacji pomyslów
  • posługujesz się dobrze językiem angielskim oraz dobrą znajomością pakietu MS Office w szczególności Excel i Power Point (są to warunki konieczne)

Oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę od pierwszego dnia i bogaty pakiet benefitów
  • profesjonalne wsparcie szkoleniowe w okresie wdrożenia
  • indywidualne podejście do Twojego planu rozwoju, m.in. udział w certyfikowanych szkoleniach prowadzonych przez zewnętrznych i wewnętrznych trenerów
  • pracę wśród ludzi z różnych zespołów, którzy lubią ze sobą współpracować i spędzać czas

Komentarze (0)