Philips to globalna firma skoncentrowana na poprawie życia ludzkiego poprzez wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie technologii medycznych i zdrowego stylu życia. Dzięki zaawansowanym technologiom oraz wieloletniemu doświadczeniu klinicznemu i konsumenckiemu, Philips oferuje zintegrowane rozwiązania umożliwiające osiąganie lepszych wyników w medycynie. Jesteśmy dumni, że każdego dnia możemy wspierać pacjentów w profilaktyce, szybszej i trafniejszej diagnozie, mniej inwazyjnym leczeniu, a także w poprawie jakości życia.
Miejsce: Warszawa, mazowieckie
Opis stanowiska
In this role, you have the opportunity to
Support/coordinate engineers’ daily activities for a leading health technology company.
You are responsible for
· Coordinating and supporting remotely engineers’ daily work
· Monitoring and managing tickets in mailbox and internal systems
· Preparing data for Daily Management
· Supporting customers remotely as part of Remote Support Team in Competency Center
You are a part of
Dedicated and highly-qualified professionals in the Competency Center based across the CEE region.
Wymagania
To succeed in this role, you should have the following skills and experience
Oferujemy
In return, we offer you
If you would like to join us please send your CV in English.
We kindly inform we will contact only chosen candidates.