Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.
W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.
Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.
Miejsce: Warszawa, mazowieckie
Nr ref. 24389
Opis stanowiska
Main Areas of Responsibility:
-People Management & Leadership. Lead and develop a team of high quality and engaged members with a strong sense of customer service to ensure the delivery of highest standard to the organization in a fast moving environment. Identify and implement development opportunities to strengthen individual's skill set. Develop a robust succession planning and a pipeline of talent ready to staff global and corporate initiatives.
-P2P Owner and Change Agent for the local P2P transformation agenda. Drive and monitor continuous process enhancement initiatives within the different pillars of the team (AP, Payments, Master Data, Purchasing). Leveraging the use of systems and technology to ensure optimization of process automation.
-Play an active role in the local management team, facilitating cross department alignment and strong team cohesion.
-Contribute to the strategic evolution of the organization in co-operation with global counterparts and local leadership team to deliver long term strategic vision. Ensuring global improvement initiatives and allocation of resources are implemented & managed in a consistent manner across the organization.
Wymagania
You as a person:
Effective team leadership skills.
Strong communication and influencing skills.
Oferujemy