Praca Talent Management L&D Process Manager Warszawa, mazowieckie

Praca Talent Management L&D Process Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy ponad 2 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych ludzi, zostały wyróżnione na rynku: w roku 2010 po raz pierwszy zawitaliśmy do grona Top Employers Polska, a w 2020 roku po raz drugi z rzędu zajęliśmy w tym rankingu 1. miejsce.

Firma: JTI Polska | Talent Management L&D Process Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Main Areas of Responsibilities:
  • Ensure coordination and administrative support of key Talent management and Learning and Development (L&D) activities across JTI entities, incl. performance and talent reviews, training programs, mentoring and assessment administration in accordance with Global Assessment Portfolio
  • Provide expert support of JTI entities when it comes to process-related questions and issues. Share knowledge and best practices and know-how. Ensure operational process are well-documented and available for HR professionals;
  • Provide Talent and Learning & Development analytics in order to equip HR and Line Managers  with reliable talent management data for their decision making;
  • Work closely with the site People & Culture Lead, define and implement hiring, training and documentation strategies to ensure consistent and efficient core service delivery;
  • Manage work allocation, training needs, and performance management to ensure the integrity of day to day operations.
  • Impact targeted productivity and performance goals in partnership with local and regional HR by embedding JTI’s Talent Management tools to secure a well-trained, highly skilled and motivated workforce and enhance succession planning efforts.

Wymagania

You as a prefessional:

  • University degree, and an Professional HR Accreditation (i.e. World at Work, CIPD) would be an asset
  • At least 7 years’ experience in a multinational organization, preferably with 2-3 years of managerial experience in a Shared Service environment.
  • Both project management and international experience would be extremely beneficial.
  • Fluent written and spoken English, and other languages would be an asset.
  • Strong knowledge of HR Process with particularly in depth understanding of Talent and Learning (SAP certification a plus), Microsoft Office suite.
  • Lean/6-Sixgma methodology knowledge/practice is an additional advantage.

Oferujemy

We offer:

  • A stable job in an international environment at the company recognized as a "great company" by its employees;
  • Flexible working hours and no dress code imposed;
  • Employee benefits include: Annual Bonus, Annual Merit Increase, Private Healthcare, Life Insurance;

Komentarze (0)