Praca Supply Chain and Customer Service Manager Warszawa, mazowieckie

Praca Supply Chain and Customer Service Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Supply Chain and Customer Service Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

Responsibilities:

• Provide support to the team, to ensure that the tasks are performed efficiently and accurately. Promote a culture of teamwork to encourage sharing of information on both a lateral and vertical basis;

• Actively support the new flows and/or products implementation/integration within our Customer Services activities ensuring standards processes are applied;

• In co-ordination with Logistics and Security departments, identify and support the implementation of the most competitive routings and transport modes;

• Exploit tools that will ensure controls are in place to secure the integrity of all information processed by the department, incl. SAP set-ups. Co-ordinate implementation of changes in these tools through the department. Systematically process reporting requirements; control the validity of possessed information;

• Liaise with Sales, Production Planning and manufacturing entities to ensure a cost effective Product Supply for all markets, focusing on meeting the markets and customers on time delivery;

• Support the Regional team to set market objectives for Global Supply Chain (GSC) and interact with the teams that are involved to supply products to the markets. Share relevant information with the Regional team to maximize collaboration opportunities;

• Ensure all activities undertaken by Customer Service dept comply with company policies and procedures. Address concerns/questions from the auditors (internal & external). Ensure execution and documentation of J-SOX & Swiss-SOX controls embedded in the Company's O2C, P2P and IM mega processes;

• Foster the team growth within the organization by assessing the team development needs.

Wymagania

Requirements:

• University degree;

• At least 5 years in a multi-national sales/customer service, administration environment, in a managerial position involving supply chain management. Formal knowledge of logistics techniques such as inventory management, transport, warehousing, insurance, legalization, etc.;

• Fluent English;

• SAP Knowledge.

Oferujemy

We offer:

• A stable job in an international environment at the company recognized as a "great company" by its employees;

• Flexible working hours and no dress code imposed;

• Employee benefits include: Annual Bonus, Annual Merit Increase, Private Healthcare, Life Insurance.

Komentarze (0)