Praca Payment Expert Warszawa, mazowieckie

Praca Payment Expert Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Payment Expert

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

This is great opportunity to be a part of exciting project and drive transformation in the Company to ensure that internal customers around the world are getting the Best-in-class level of service. 

 

The role:

 

The position is the part of the Payments Team. Expert is responsible for embedding continuous improvement mindset across the team, leading Specialists in completing projects to improve processes within the remit of department / team. Work with CPL on documenting process accurately.

 

 

Main areas of responsibility:

 

Provide expert advice to other team members on SAP and other systems used by the team: be the main point of contact within the team for technical matters

Have end to end understanding of all JSOX controls

Coordinating regression testing /period end testing on an annual basis

Support Payments CPL with regular review of the documentation to ensure the correctness

Support the team in ensuring they hit their daily payment schedule requirements, and also year’ end and month closing deadlines

Analyze the teams KPI's in order to plan resources, root cause issues and drive improve customer service levels

Have an excellent understanding of the banking platforms to be able to provide advice and support when dealing with technical or business issues

Assist CPL to manage the governance process & related controls

Work with the CPL and Specialists on process improvement projects

Escalate all controls failures and ensure mitigation actions are in place for each failure

Provide quality customer service by working  closely with internal colleagues

Wymagania

You as a professional:

 

  • University degree (Accounting or Finance)
  • At least 3 years’ experience in a multinational company - preferably in a Shared Service Centre multifunctional role (i.e. AR/AP/CM/GL)
  • Knowledge of banking requirements
  • Excellent customer service skills
  • Strong command of English Language (oral and written)
  • Proficient Microsoft Excel and SAP Power User

 

You as a person:

 

  • Good presentation skills
  • Able to identify/support process improvements and implement them
  • Strong analytical skills
  • Able to train and develop others, and recommend solutions for problems
  • Able to make decisions under pressure, work to tight deadlines
  • Support Team objectives

Oferujemy

  • A stable job in an international environment at the company recognized as a "great company" by its employees
  • Flexible working hours and no dress code imposed
  • Employee benefits include: Annual Bonus, Annual Merit Increase, Private Healthcare, Life Insurance

Komentarze (0)