Praca O2C Director Warszawa, mazowieckie

Praca O2C Director Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy ponad 2 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych ludzi, zostały wyróżnione na rynku: w roku 2010 po raz pierwszy zawitaliśmy do grona Top Employers Polska, a w 2020 roku po raz drugi z rzędu zajęliśmy w tym rankingu 1. miejsce.

Firma: JTI Polska | O2C Director

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

The role:

The O2C Director leads and directs JTI SA Global Customer Service activities for export markets.

 

Main areas of responsibility:

Ensuring JTI SA Customer orders are fulfilled on time and in full;

Instilling Customer Service in the Company’s corporate culture as a sustainable long-term competitive advantage;

Setting goals aligned with the corporation’s strategic objectives and ensuring that these goals leverage the capabilities of SAP;

Ensuring compliance with JTI’s Code of Conduct, corporate policies & procedures, Corporate governance as well as J-SOX GRM;

Supporting the Operation Planning function to ensure on time and optimal supply of product to JTI SA markets;

Applying long-term strategic vision to build and develop organization to meet company’s future challenges and business expectations;

Establishing and implementing Global KPI’s aligned with SAP to ensure consistency for benchmarking performance and measuring order fulfilment at the Customer and factory levels with an ultimate objective to avoid Out of Stock situation;

Ensuring the integrity of our Customer Master Data to safeguard proprietary Customer information;

Interfacing with partner functions within JTI functions on a variety of tactical and strategic issues;

Continuously improving the quality of service and communication to JTI SA Customers, Markets and Factories;

Manage the team responsible for credit management and AR allocation.

 

Wymagania

You as a professional:

  • University degree;
  • 10 years of management experience in Customer Service, Logistics and Credit Management;
  • Must be accustomed to leading a large group and interfacing with Customers and Markets;
  • Fluency in English (written & spoken) is a must, one other foreign language will be an advantage;
  • MS office applications as well as SAP knowledge.

 

You as a person:

  • Exceptional problem-solving and analytical skills, initiative, discipline, perseverance, energy, enthusiasm and a passion for serving Customers;
  • Good strategic mind and long-term vision.

Oferujemy

  • A stable job in an international environment at the company recognized as a "great company" by its employees;
  • Flexible working hours and no dress code imposed;
  • Employee benefits include: Annual Bonus, Annual Merit Increase, Private Healthcare, Life Insurance.

Komentarze (0)