Praca HR Administration Specialist Warszawa, mazowieckie

Praca HR Administration Specialist Warszawa, mazowieckie

JTI profil

JTI Polska jest częścią Japan Tobacco International, czołowego międzynarodowego koncernu tytoniowego działającego w 120 krajach. Marki w ofercie JTI Polska to Camel, LD oraz Winston.

Na całym świecie JTI zatrudnia ponad 40 tys. Osób, a polski zespół liczy obecnie ponad 2000 pracowników. W 2018 r. JTI Polska zajęła 2. miejsce w renomowanym rankingu Top Employers i jest najwyżej notowanym pracodawcą w branży FMCG wśród laureatów. W 2017 roku Business Centre Club wyróżnił naszą Firmę nagrodą Lidera Polskiego Biznesu za wyjątkowe podejście do zarządzania, nadzwyczajną troskę o pracowników oraz działania CSR.

Jesteśmy członkiem japońskiej grupy producentów tytoniu. Więcej informacji na stronie www.jti.com

Firma: JTI | HR Administration Specialist

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • HR administration for EMEA region
  • Preparing necessary documents for employees, i.e. new hires package, employment contracts, work certificates, appendix etc.
  • Entering and maintaining correctness of employee records (SAP) – employee data, changes in employment conditions, absences, additional information, etc.
  • Maintaining employee documents (personal files)
  • Verification of validity of employee documents (expiry dates of contacts and other documents)
  • Supports ad hoc projects and task as needed
  • Close working relationship with HR BP from the region

Wymagania

  • Ability to generate a high importance of correctness and urgency
  • Ability to independently handle tasks and assignments
  • Effective communications skills
  • Proficiency in MS Office applications
  • Experience in HRIS applications is strongly preferred
  • Comprehensive knowledge of labor law and related regulation preferred

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center
  • Complex environment of working with multiple stakeholders, professional support and possibility to share knowledge and best practices
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Dynamic and innovative spirit with a constant quest to do things better
  • Flexible working conditions
  • Modern office in a convenient location

Komentarze (0)