Praca Payroll & Personnel Administration Specialist Warszawa, mazowieckie

Praca Payroll & Personnel Administration Specialist Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Payroll & Personnel Administration Specialist

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Providing payroll calculations
  • Base personnel administration duties (entering data to SAP/Navision/Płatnik, preparing personal files)
  • Responsible for month-end close activities. Process and manage the company monthly payroll for employees
  • Manage workflow to ensure all payroll transactions are processed accurately  and timely. Booking of all payroll transactions in general ledger for dedicated entity
  • Assistance in current reports for the needs of departments
  • Controlling the payment of bills, settlements and related invoices
  • Serving as support to management and staff.
  • Act as a local first point of contact for all payroll issues
  • Assisting with any other administrative tasks as and when they arise may be necessary

Wymagania

  • University education ( Economy,Business administration,HR)
  • Very good command of English
  • Excellent knowledge of Labour Law, regulations concerning social security sickness benefits, personal income tax regulations
  • Experience in working in a similar position minimum 2 years
  • Knowledge of the MS Office package, HR and payroll programs, the Płatnik program, SAP/Navision payroll system
  • Effective communications skills

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center
  • Complex environment of working with multiple stakeholders, professional support and possibility to share knowledge and best practices
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Dynamic and innovative spirit with a constant quest to do things better
  • Flexible working conditions
  • Modern office in a convenient location

Komentarze (0)