Praca Specjalista ds. obsługi zleceń - rynek amerykański Poznań, wielkopolskie

Praca Specjalista ds. obsługi zleceń - rynek amerykański Poznań, wielkopolskie

FRANKLIN TEMPLETON profil

Jesteśmy globalną organizacją inwestycyjną, a zarazem liderem w zarządzaniu aktywami, działającą na rynku jako Franklin Templeton Investments. Nasza główna siedziba zlokalizowana jest w San Mateo (Kalifornia), a nasze odddziały i wspierające nas spółki zależne znajdują się w 35 krajach. Świadczymy usługi i rozwiązania inwestycyjne w ponad 150 państwach na całym świecie

Firma: FRANKLIN TEMPLETON | Specjalista ds. obsługi zleceń - rynek amerykański

Miejsce: Poznań, wielkopolskie

Opis stanowiska

Do Twoich obowiązków będzie należeć min.

  • Obsługa transakcji zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy (procedury, regulacje)
  • Administracja danych klientów
  • Współpraca z zespołami z USA oraz Indii

Dołączając do naszego zespołu możesz liczyć na:

  • Kompleksowe szkolenie, które przygotuje Cię do pracy (nie wymagamy doświadczenia ani wiedzy finansowej)
  • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego i wsparcie mentorów
  • Dostęp do szerokiej bazy szkoleń e-learnigowych
  • Udział w ciekawych projektach i inicjatywach

Wymagania

Szukamy kandydatów, którzy:

  • Znają język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
  • Ukończyli studia wyższe lub są w trakcie studiów
  • Są gotowi do pracy w godzinach popołudniowych: 13.00 - 22.00 (od poniedziałku do piątku)

Zapewniamy:

  • Lokalną pracę o globalnym zasięgu
  • Atrakcyjną lokalizację
  • Pakiet benefitów: ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie grupowe, Programy: Employee Assistance, Staff Investment, karta Multisport
  • Siłownię w biurze
  • Możliwość zaangażowania się w projekty społeczne i lokalne inicjatywy
  • Możliwość pracy zdalnej, która polegać będzie na wykonywaniu wyżej wymienionych zadań poza biurem, w jednej, na stałe określonej lokalizacji (z domu, pod konkretnym adresem), gdzie FTI dostarczy niezbędny sprzęt (komputer, monitory, akcesoria).

Komentarze (0)