Praca Help Desk/Service Desk Warszawa, mazowieckie

Praca Help Desk/Service Desk Warszawa, mazowieckie

POLSKIE LINIE LOTNICZE LOT profil

Jesteśmy nowoczesną linią lotniczą łączącą Europę Środkowo-Wschodnią ze światem. Działamy na rynku od 1929 r. Co roku gościmy na pokładach naszych samolotów prawie 9 milionów pasażerów. Latamy do ponad 100 miejsc na świecie, dziennie wykonując średnio 350 rejsów.

Firma: POLSKIE LINIE LOTNICZE LOT | Help Desk/Service Desk

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie użytkowników w zakresie stacji roboczych, drukarek, telefonów;
  • Instalacja, konfiguracja i aktualizacja stacji roboczych,
  • Inwentaryzacja zasobów IT w zakresie stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych,
  • Nadawanie uprawnień dla użytkowników,
  • Udział w testowaniu nowych rozwiązań,
  • Implementację zasad polityki bezpieczeństwa stacji roboczych, systemów, danych

Wymagania

  • Wiedza z zakresu instalacja i konfiguracja systemów z rodziny Windows 7/8/10;
  • Znajomość pakietu Microsoft Office,
  • Umiejętność instalacji oprogramowania oraz dodatkowych urządzeń.
  • Znajomość zagadnień związanych z konfiguracją sieci LAN, Wi-Fi, VoIP
  • Znajomość języka angielskiego;
  • Systematyczność i umiejętność szybkiego uczenia się,
  • Gotowość do pracy zmianowej
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne – jest to dla nas bardzo ważne.

Komentarze (0)