Praca Kierownik ds. Szkolenia Standardów Obsługi Pasażera Warszawa, mazowieckie

Praca Kierownik ds. Szkolenia Standardów Obsługi Pasażera Warszawa, mazowieckie

POLSKIE LINIE LOTNICZE LOT profil

Jesteśmy nowoczesną linią lotniczą łączącą Europę Środkowo-Wschodnią ze światem. Działamy na rynku od 1929 r. Co roku gościmy na pokładach naszych samolotów prawie 9 milionów pasażerów. Latamy do ponad 100 miejsc na świecie, dziennie wykonując średnio 350 rejsów.

Firma: POLSKIE LINIE LOTNICZE LOT | Kierownik ds. Szkolenia Standardów Obsługi Pasażera

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Koordynowanie programów szkolenia i tworzenie kompletnej dokumentacji dotyczących szkoleń ze standardu obsługi pasażera – szkolenie wstępne, okresowe, Elite Fleet itp.
  • Odpowiedzialność za proces rekrutacji, szkolenia i ewaluacji trenerów wewnętrznych
  • Tworzenie harmonogramów szkoleń oraz planowanie pracy trenerów
  • Realizowanie planu szkoleniowego wybierając odpowiednie metody przekazywania wiedzy, aby zmaksymalizować trafność  i zrozumienie treści przez uczestników
  • Zarządzanie procesem oceny potrzeb organizacji oraz współpraca z klientami wewnętrznymi w celu opracowywania odpowiednich rozwiązań edukacyjnych (m.in. Dział Produktu, Biuro Personelu Pokładowego oraz Customer Experience)
  • Wdrażanie innowacyjnych rozwiązań skzoleniowych dotyczących wszystkich klas serwisowych
  • Przygotowywanie rozliczeń kosztów szkoleniowych, monitorowanie ewidencji czasu pracy Trenerów
  • Tworzenie raportów szkoleniowych i wypełnianie arkuszy oceny pracy trenera

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu i w projektowaniu szkoleń
  • Bardzo dobra znajomość branży lotniczej a także standardu obsługi pasażera na pokładzie 
  • Doskonałe umiejętności przywódcze połączone z umiejętnością motywowania ambitnego zespołu do osiągania ponadprzeciętnych rezultatów
  • Wiedza na temat zasad uczenia się dorosłych, znajomość najlepszych praktyk projektowania programów nauczania oraz metodologii uczenia się
  • Doświadczenie w budowaniu, wdrażaniu i ewaluacji programów rozwojowych dla pracowników
  • Umiejętność zarządzania projektami oraz umiejętność zarządzania budżetem szkoleniowym

Oferujemy

  • Pracę w doświadczonym, bardzo ambitnym i ciekawym zespole
  • Wsparcie merytoryczne
  • Udział w innowacyjnych projektach
  • Możliwość zgłębiania wiedzy dotyczącej rynku lotniczego.

Komentarze (0)