Praca Market Intelligence Manager Warszawa, mazowieckie

Praca Market Intelligence Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy ponad 2 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych ludzi, zostały wyróżnione na rynku: w roku 2010 po raz pierwszy zawitaliśmy do grona Top Employers Polska, a w 2020 roku po raz drugi z rzędu zajęliśmy w tym rankingu 1. miejsce.

Firma: JTI Polska | Market Intelligence Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • gromadzeniem i analizowaniem wiedzy o rynku nikotynowym
  • przygotowywaniem raportów oraz opracowywaniem rekomendacji wspierających ExCom, dział marketingu, a także pozostałe działy firmy w podejmowaniu decyzji strategicznych
  • opracowywaniem prognoz rynkowych oraz scenariuszy możliwych zmian na rynku nikotynowym
  • zarządzaniem badaniami handlu detalicznego (Nielsen, CMR) i systemem raportowania danych opartym o rozwiązania BI
  • rozwojem oraz optymalizacją systemu raportowania danych w odpowiedzi na potrzeby kluczowych interesariuszy
  • monitoringiem działań konkurencji
  • zarządzaniem i rozwojem zespołu analityków
  • wsparciem działu Strategic Planning & Insights w bieżących projektach

Wymagania

  • posiadasz wysoko rozwinięte zdolności analityczne i umiejętności interpretowania danych
  • posiadasz min. 2 lata praktycznego doświadczenia w analizie danych i przygotowywaniu rekomendacji biznesowych
  • cechuje Cię otwartość na nowe pomysły oraz chęć poszukiwania wiedzy i usprawnień w codziennej pracy
  • potrafisz przejąć inicjatywę oraz jesteś komunikatywny/-a i posiadasz umiejętności przekonywania i argumentowania 
  • umiesz budować i utrzymywać dobre relacje ze współpracownikami 
  • wykazujesz się skrupulatnością, nastawieniem na jakość w codziennej pracy oraz terminowość
  • biegle posługujesz się programem MS Excel (znajomość VBA będzie dodatkowym atutem), MS Access oraz MS Power Point
  • bardzo dobrze znasz zagadnienia z obszaru baz danych i języka SQL
  • bardzo dobrze znasz język angielski
  • dodatkowym atutem będzie znajomość programów statystycznych, baz danych i aplikacji Nielsen Answers oraz programów BI (Tableau, Power BI, Qlik Sense).

Oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę od pierwszego dnia i bogaty pakiet benefitów
  • profesjonalne wsparcie szkoleniowe w okresie wdrożenia
  • indywidualne podejście do Twojego planu rozwoju, m.in. udział w certyfikowanych szkoleniach prowadzonych przez zewnętrznych i wewnętrznych trenerów
  • elastyczny czas pracy oraz możliwość pracy zdalnej
  • pracę w języku angielskim, w tym wymianę doświadczeń z kolegami i koleżanki spoza Polski
  • możliwość zdobycia nowej wiedzy w obszarze raportowania i strategicznych analiz biznesowych
  • pracę w otwartej atmosferze: w kolorowym biurze w zgranym zespole ludzi, którzy się lubią, świętują wspólnie piątek trzynastego oraz inne nietypowe okazje

Komentarze (0)