Praca Market Intelligence Manager Warszawa, mazowieckie

Praca Market Intelligence Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Market Intelligence Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • gromadzeniem i analizowaniem wiedzy o rynku nikotynowym
  • przygotowywaniem raportów oraz opracowywaniem rekomendacji wspierających ExCom, dział marketingu, a także pozostałe działy firmy w podejmowaniu decyzji strategicznych
  • opracowywaniem prognoz rynkowych oraz scenariuszy możliwych zmian na rynku nikotynowym
  • zarządzaniem badaniami handlu detalicznego (Nielsen, CMR) i systemem raportowania danych opartym o rozwiązania BI
  • rozwojem oraz optymalizacją systemu raportowania danych w odpowiedzi na potrzeby kluczowych interesariuszy
  • monitoringiem działań konkurencji
  • zarządzaniem i rozwojem zespołu analityków
  • wsparciem działu Strategic Planning & Insights w bieżących projektach

Wymagania

  • posiadasz wysoko rozwinięte zdolności analityczne i umiejętności interpretowania danych
  • posiadasz min. 2 lata praktycznego doświadczenia w analizie danych i przygotowywaniu rekomendacji biznesowych
  • cechuje Cię otwartość na nowe pomysły oraz chęć poszukiwania wiedzy i usprawnień w codziennej pracy
  • potrafisz przejąć inicjatywę oraz jesteś komunikatywny/-a i posiadasz umiejętności przekonywania i argumentowania 
  • umiesz budować i utrzymywać dobre relacje ze współpracownikami 
  • wykazujesz się skrupulatnością, nastawieniem na jakość w codziennej pracy oraz terminowość
  • biegle posługujesz się programem MS Excel (znajomość VBA będzie dodatkowym atutem), MS Access oraz MS Power Point
  • bardzo dobrze znasz zagadnienia z obszaru baz danych i języka SQL
  • bardzo dobrze znasz język angielski
  • dodatkowym atutem będzie znajomość programów statystycznych, baz danych i aplikacji Nielsen Answers oraz programów BI (Tableau, Power BI, Qlik Sense).

Oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę od pierwszego dnia i bogaty pakiet benefitów
  • profesjonalne wsparcie szkoleniowe w okresie wdrożenia
  • indywidualne podejście do Twojego planu rozwoju, m.in. udział w certyfikowanych szkoleniach prowadzonych przez zewnętrznych i wewnętrznych trenerów
  • elastyczny czas pracy oraz możliwość pracy zdalnej
  • pracę w języku angielskim, w tym wymianę doświadczeń z kolegami i koleżanki spoza Polski
  • możliwość zdobycia nowej wiedzy w obszarze raportowania i strategicznych analiz biznesowych
  • pracę w otwartej atmosferze: w kolorowym biurze w zgranym zespole ludzi, którzy się lubią, świętują wspólnie piątek trzynastego oraz inne nietypowe okazje

Komentarze (0)