Praca Contract Management Tools Administrator Warszawa, mazowieckie

Praca Contract Management Tools Administrator Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Contract Management Tools Administrator

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Monitoring contract lifecycle of high volumes of contracts using automated contract management tools
  • Coordinating and monitoring timely and qualitative changes in the functionality of contract management tools
  • Communication with users of contract management tools, conduction of trainings, translation of user feedback into actions aimed at improvement of tools
  • Collaboration with other departments in the area of contract management tools, processes and projects
  • Cooperation with teams from diverse geographical markets with regard to contract management tools, potential projects, improvements, best practices

Wymagania

  • University degree, preferably IT related, any type of legal education will be an advantage
  • IT business requirements development for regular systems updates
  • Minimum 2 years of experience in administration of electronic document workflow tools
  • Fluent English, Ukrainian, Russian, others - good to have
  • Experience with Power BI will be an asset
  • Computer literate, process management, time management, interpersonal skill, relationship building

Oferujemy

Our offer includes:

 

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center
  • Complex environment of working with multiple stakeholders, professional support and possibility to share knowledge and best practices
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Dynamic and innovative spirit with a constant quest to do things better
  • Flexible working conditions 
  • Modern office in a convenient location

Komentarze (0)