Praca Contract Management Tools Administrator Warszawa, mazowieckie

Praca Contract Management Tools Administrator Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy ponad 2 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych ludzi, zostały wyróżnione na rynku: w roku 2010 po raz pierwszy zawitaliśmy do grona Top Employers Polska, a w 2020 roku po raz drugi z rzędu zajęliśmy w tym rankingu 1. miejsce.

Firma: JTI Polska | Contract Management Tools Administrator

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Monitoring contract lifecycle of high volumes of contracts using automated contract management tools
  • Coordinating and monitoring timely and qualitative changes in the functionality of contract management tools
  • Communication with users of contract management tools, conduction of trainings, translation of user feedback into actions aimed at improvement of tools
  • Collaboration with other departments in the area of contract management tools, processes and projects
  • Cooperation with teams from diverse geographical markets with regard to contract management tools, potential projects, improvements, best practices

Wymagania

  • University degree, preferably IT related, any type of legal education will be an advantage
  • IT business requirements development for regular systems updates
  • Minimum 2 years of experience in administration of electronic document workflow tools
  • Fluent English, Ukrainian, Russian, others - good to have
  • Experience with Power BI will be an asset
  • Computer literate, process management, time management, interpersonal skill, relationship building

Oferujemy

Our offer includes:

 

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center
  • Complex environment of working with multiple stakeholders, professional support and possibility to share knowledge and best practices
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Dynamic and innovative spirit with a constant quest to do things better
  • Flexible working conditions 
  • Modern office in a convenient location

Komentarze (0)